1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415



    Veel goede dingen altijd over SR3 gehoord. Interessante remaster?
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Nu voor het echie… in depth uitleg over wat M&B2 inhoudt. Early Access release, dat nog wel.

    Deze game wordt iets heel speciaals. Ik wacht met plezier nog even op de full release, maar ik zie nu al een geweldige dingen. Die gevechten zien er serieus vet uit. Legergevechten met 1000 soldaten op een kaart! 8)

    En ja, ben het met Mack eens. Prachtig natuurlijk wanneer het spel je de mogelijkheid geeft jouw eigen verhalen te creëren met de avonturen die jouw karakter beleeft, vooropgesteld dat de gameplay & content ook echt goed is. Lang niet alle spellen lukt dit, het maken van jouw eigen mythe, in een sandbox of met uitgeschreven quests. Vaak haalt de content niet dit niveau, is de gameplay te strikt, de tekst te banaal geschreven of spreken de beelden niet of nauwelijks tot de verbeelding. Al deze gameplay elementen moeten in concert kunnen "ademen" om dit effect teweeg te kunnen brengen.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2020
    Barbabravo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Is al een paar dagen te koop bij bol. 4 uur gespeeld tot nu. Top!
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Einde schijnt wel echt ruk te zijn... Ik wacht nog even af.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik heb gehoord dat het einde ietwat gerushed was? Maar dat is wel in meer games helaas. Daarvoor laat ik een titel niet liggen als de rest van de ervaring goed is.

    Irritant zeg. Ik moet wel wachten op mijn bestelling.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Er zijn toch altijd wel klachten over het einde bij games die Episodic zijn ... ? Demo zag er geweldig uit op mijn base-PS4, en het speelde lekker, en de game heeft Japanse stemmen, dus ik ga hem sowieso halen. Weet alleen niet of dat deze week al wordt (denk het niet), of zodra de game straks in de aanbieding gaat.

    Zowel PS5 Royal alswel deze game zijn 50-60 euro, dus ik denk eigenlijk dat ik gewoon weer even geduldig ben en de games straks eens oppik zodra ze 20-30 euro kosten. Misschien zelfs pas wanneer ik de PS5 heb, om ze dan in zo'n goed mogelijke kwaliteit te ervaren.

    Heb sowieso nog genoeg JRPGs liggen die ik nog moet spelen.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hele stukken missen gewoon of wat gameplay was is een cutscene geworden verder ook vrij kort uurtje of 8 en er is geen 2de playthrough. Boss battles super makkelijk vond deel 2 stuk beter.
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ook binnen van de Wehkamp. Eigenlijk gisteren al, maar toen was mijn DHL pickup point gesloten =(.
    Hij komt gewoon op 2 blurays :+. Eén data disk en één play disk.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415

    54 Euro bij AllYourGames. Vond ik een redelijke prijs. Had verder geen interesse in andere console titels op dit moment. Behalve Royal misschien... maar dat kan nog wel even wachten. Dat is nog steeds een twijfelgeval voor mij. Ik vind dat ik die game eigenlijk een keer gespeeld moet hebben, zoveel goede dingen hoor ik er over. En JRPGs spreken mij normaal gesproken wel aan. Maar ja, ik vind het een intimiderende propositie om te starten met een game waarbij ik niet zo goed weet of ik alle zaken buiten het dungeon crawlen ook leuk ga vinden.

    En andere gedeeltes, zoals Midgard, zijn weer veel uitgebreider. Het is maar net waar je de nadruk op wilt leggen. Ik heb de indruk dat sommige mensen FF7R sowieso niet moeten proberen. Alles wat anders is, is gelijk al slecht.


    Maar heb jij hem dan al (uit)gespeeld? Ik ken sowieso geen deel 2, part 1 is maar net een paar dagen uit. 8)

    EDIT: Gaat jouw reactie over Resident Evil 3? Ik ben goed zeg.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2020
    Servantes vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    EDIT:

     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2020
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Als ik geen andere games te spelen had, dan was 50-54 euro ook wel okay, maar ik heb echt nog best veel liggen, en daarnaast nog een aantal oudere games die ik nog steeds wil aanschaffen, zoals Sekiro ...

    Ik ben best geduldig, dus vaak kan ik wel gewoon wachten op een leuk prijsje.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Het opbouwen van een nog langere backlog heeft ook geen zin. Uiteindelijk levert het alleen een stapel verouderde spellen op, die je toch niet meer gaat spelen. Been there… ;)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Laatst bewerkt: 8 apr 2020
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Step right up Ladies & Gents, the Monster Train is about the depart! Rhapsody heeft een nieuw speeltje gevonden. Als Slay the Spire fanaticus past dit helemaal in zijn straatje.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Het is een tijdje geleden dat ik zo'n unieke game ben tegen gekomen. In Radio General ben jij de generaal die de orders vanuit zijn commando tent aan de soldaten in het veld geeft. Maar de informatievoorziening in WWII is lang niet zo accuraat als nu. Je weet niet precies wat er plaatsvindt en moet afgaan op de verwarrende meldingen van jouw soldaten. Inclusief voice commands (optioneel) voor maximale authenticiteit.





    "Radio General is a real-time strategy game where you can't see your units. Instead you talk with them over the radio. You receive verbal reports, and then issue orders back. Unfortunately for you, war is confusing. Your units won't always know what's going on, and you must make tough decisions based on these incomplete (and often confused) reports. All of this is done from a detailed command tent, as it would have been during WWII."
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    House flipper. Ondanks dat het slaapverwekkend kan zijn, geniet ik wel van de game. Hele leuke insteek. En een indie game waarbij je wel een redelijk aantal uren blijft spelen. Nu net mijn eerste huis gekocht en die moet ik zien op te tuigen zodat de waarde omhoog gaat. Beetje makelaar spelen dus. Heerlijke game als je even door de gebrekkige techniek, af en toe, heen kijkt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Verzending FF7R is vertraagd! Wordt pas zaterdag op z'n vroegst! :'-(

    "Middels deze email willen wij jou informeren over de status van jouw pre-order voor Final Fantasy VII.

    Zoals vele van jullie al voorbij hebben zien komen heeft de uitgever (Square Enix) online al gewaarschuwd voor eventuele problemen/vertragingen bij de uitlevering van fysieke exemplaren van de game Final Fantasy VII Remake in verband met de wereldwijde maatregelen m.b.t. het coronavirus. Tot vandaag liepen alle leveringen op schema om uiterlijk vandaag 9 april bij ons afgeleverd te worden. Inmiddels heeft een gedeelte van de levering ons bereikt. Dankzij de eerste twee leveringen hebben wij de eerste pre-orders al kunnen verzenden op basis van first come, first served.


    Helaas valt jouw pre-order hier niet onder, vandaar dat je deze email ontvangt. De laatste levering heeft een kleine vertraging opgelopen waardoor wij deze levering vrijdag 10 april binnen krijgen en kunnen toesturen aan onze klanten. Dit betekent dat je jouw pre-order op zaterdag 11 april thuis in de brievenbus kunt verwachten."

    Etc. Game is ook van de website verwijderd. o_O
     
  19. ViKtor_VauGhn

    ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat raar joh ik heb hem via GM al sinds de 4e binnen.. Dacht dat SquareEnix aangegeven had dat alle fysieke exemplaren eerder uitgeleverd zouden worden en de digitale "gewoon" de 10e..
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ja, tis irritant. Gelukkig heb ik daardoor wel nog wat meer tijd voor andere games. Ik hoop dat ie zaterdag in de bus valt.

    Ik weet niet wat waar is over die levering problemen. We hebben dit ergens in het nieuws gehoord en dan is het gemakkelijk voor een bedrijf om naar dit nieuws te verwijzen. Het kan goed zijn dat men het aantal pre-orders onderschat heeft en de bestelde batch te klein was. Daar komen we denk ik nooit achter.

    /shrugs
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2020

Deel Deze Pagina