Mooi ben je 88 jaar heb je 4000 uur Animal Crossing New Leaf gespeeld gaat ze nu beginnen aan New Horizon. https://www.kotaku.com.au/2020/04/w...new-leaf-finally-starts-playing-new-horizons/
Verdomme, een van m'n villagers heeft misschien Corona. Straks moet m'n eiland in quarantaine. Hij blijft wel netjes binnen, dus misschien valt het mee.
Iemand nog mooie Turnip prijzen? Edit: Never mind. Verkocht voor 514 per stuk. Gelijk ook wat sinaasappels meegenomen.
Nou zal blij wezen dat het 12 april is geweest. Met een kleine patch hebben ze het wel verbeterd, maar daarvoor zou je bijna nooit meer pasen willen.
Ik kan ze even open zetten. Had jij me al in je friends list? En mocht je Peaches hebben, laat ze maar even achter. Let me know.
Maakt ook niet uit. Ik heb je toegevoegd op de Switch. Dan zet ik zo mijn deuren open voor friends. Waarschijnlijk ben ik wat anders aan het doen, maar je vindt vast de weg wel.
Yep. Dat trucje gebruik ik al een tijdje. Werkt een stuk sneller dan nieuw gereedschap craften en je hoeft maar 1 slot aan materiaal bij je te hebben op deze manier. Enige nadeel is dat axes op de een of andere wijze niet customizable zijn.
Goede tip, maar dan blijft het inschatten wat een goed moment is voordat het kapot gaat toch? Ik neem nu vaak meerdere van hetzelfde gereedschap mee.
Bijna geneigd om een Nintendo Switch aan te schaffen. Geen idee waarom, maar iets trekt mij aan deze game en Zelda natuurlijk. Alleen even geen ruimte op moment. Moet je op de Switch ook steeds online zijn?