Gisteren 12 Angry Men weer eens gekeken. Ik voel me normaal gesproken nooit echt aangetrokken tot zulke echt oude films, maar deze blijft een welkome uitzondering. XBW-lagerhuis-fans als @Tyrant / @fredfenster zullen hem denk ik ook wel kunnen waarderen. https://www.imdb.com/title/tt0050083/
Ja, zit goed in elkaar. Voor hedendaagse maatstaven ligt het er soms wel wat dik bovenop, maar Henry Fonda
Poeh net ff de blu-ray restauratie van Idri i Smotri (Come and See) gekeken. Die film hakt er wel ff in zeg, godnondetering.
Pathé. Met RAMBOCODE kijk je Rambo: Last Blood. Oh, deze was gisteren hehe. Is al verlopen.. Vandaag is het Huisvrouwen Bestaan Niet (code HBN1KADO).. TOF!
Lekker bespaard op CGI zo te zien. Alleen al die eerste scene waar hij met 35781 km/h het water in springt.
Gister lost City of Z afgekeken, met Batman, King Arthur en Spider-Man. Geinige film. No homo maar Charlie Hunman is teringgeil. 7
Ja klopt. Einde idd vrij gaar en abrupt. Had wel langer door mogen gaan. Lekkere jungle vibes. Iemand die meer Jungle films weet? (Behalve Jungle, al gezien) Gewoon reisvibe achtige shit, ook geen Predator of Jumanji ofzo