Volgens mij wordt het niet heel veel meer gespeeld. Best wel jammer, want er zijn een hoop verbeteringen doorgevoerd. Ik durf Breakpoint inmiddels wel gewoon goed te noemen. Er is zelfs een upgrade beschikbaar voor de Series X. Het ziet er echt goed uit. Het is zeker niet meer de game die het voorheen was. Helaas vinden veel mensen het niet meer de moeite waard om terug te grijpen naar een game die wat ouder is en zeker niet als die in het begin wat steken heeft laten vallen. Op een of andere manier blijft dat dan toch hangen. In het geval van Breakpoint kunnen we wel concluderen dat de gamer dan is stil is blijven staan en het spel door is gegaan met zichzelf ontwikkelen. Breakpoint is eigenlijk een beetje het CyperPunk van Ubisoft, alleen moeten bij CPDR nog laten zien. Zelfs de drones kan je tegenwoordig opzij schuiven. Je kan alles naar eigen wens aanpassen en het lopende event met de Rainbow Six operators is echt een toffe toevoeging. Ik hoop zeker dat er hier meer van gaan komen.
Laatst bewerkt: 26 jan 2021
Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.