1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Switch] Animal Crossing: New Horizons

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 20 mrt 2020.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is een (gedeeltelijke) portable console, dus natuurlijk niet.
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Eindelijk kan ik wegen gaan maken vroeg me al af hoelang het nog ging duren. Damn zag dat ik ook alweer 100 uur in de game heb gestoken. Maar goed er zijn er nog meer die nog vele uren meer dan mij erin heeft gestoken. Iemand in de vriendenlijst zit al op de 176 uur.


    Ik weet alleen nog steeds niet wanneer je die star fragmenten kan krijgen.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nintendo Switch Lite lijkt me wel wat. :cool:
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    als je de vallende sterren hebt gespot (met de juiste knop) liggen de fragmenten de volgende dag op het strand, of zijn dat niet de fragmenten.

    hoe kom je aan de dieren die op het zuidelijk halfrond zitten ? Zit op noord en alle eilanden waar ik kom zijn volgens mij ook noord
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2020
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wachten tot ze in het Noordelijk halfrond beschikbaar zijn. Wij hebben nu dieren die ze niet in het Zuidelijk halfrond hebben en andersom. Later in het jaar krijgen wij die dieren hier.
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Helder. Hoe zie je trouwens je totale speeltijd ? Niet dat ik al gespeeld heb of ga spelen, maar sinds ik hem gekocht hem voor mijn vriendin zit ze denk ik wel 3 a 4 uur per dag te spelen sinds 28 maart :+

    s ochtends als ze wakker wordt snel even spullen verkopen als de winkel weer open is. Staat lasagne in de oven staat ze in de keuken aan de lader te spelen omdat de accu weer leeg is. Mee naar de wc enzo

    s ochtends eerst checken wat het item van de dag is en die dan 100x maken door 400 keer op A te drukken. Haha. Wat een spel.

    en nog steeds vind ze het leuk om 40 vissen per dag te vangen en fruit te plukken en aan alle bomen te schudden.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Speeltijd zie je gewoon in je Switch account profiel op je Switch zelf.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2020
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ben al paar uurtjes aan het meedoen met het vis toernooi. Zijn wel leuke prijsjes te winnen.

    Edit

    2 xbox designs lol

    Codes kan je in de kledingwinkel achterin op het scherm invoeren.

     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2020
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ach, heb er een paar gedaan in een half uurtje, maar die trophy ga ik toch nooit halen. 300 punten in 1 dag. :lol:
    Gemiddeld komt je op 8 punten per 3 minuten. Dan zou je 2 tot 3 uur bezig moeten zijn met alleen maar vissen. Of telt dit op over het hele jaar?
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Helaas moest de vrouw werken, maar als je met vrienden het doet online gaat het veel sneller. Wij deden het in mijn wereld met ze 2en en kregen tussen de 13 tot 16 punten gemiddeld per 3 minuten. Het telt namelijk samen, dus dan krijg je bijvoorbeeld als iemand 6 vangt en jezelf 6 bijvoorbeeld 15 punten.

    Misschien kan het nog sneller weet eigenlijk niet of je met 3 of 4 tegelijk in een land kan, want dan zou je zo maar 30 punten per keer makkelijk kunnen halen. Wij kwamen tot 236 punten toen moest ze weg om 1 uur vanmiddag en ik moest andere dingen doen.

    En als het alleen voor dit toernooi of heel jaar telt durf ik niet te zeggen.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je kan met 10 man op een eiland.
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok wow zoveel had ik niet verwacht. Dat is vet zeg. Nou volgende toernooi gewoon even met ze allen online op een eiland en dan hebben we die punten zo mocht het alleen maar per toernooi tellen.

    Ben nu zelf het hele landschap aan het aanpassen met hoogtes en water naar eigen smaak. Gaat wel veel tijd in zitten lol.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
     
    ageQned vindt dit leuk.
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nou om 11.30 toch nog eraan gedacht om nog wat turnips te kopen. Heb er 2000 gekocht รก 94 bells per stuk. Benieuwd wat de prijzen gaan doen deze week.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb voor 500k aan turnips liggen. Hopelijk dat een van jullie deze week (of ik zelf uiteraard) prijzen van 400+ gaat krijgen. Dat scheelt een stuk aan moeite vergeleken met verkopen bij random personen op twitter. :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb voor 2000 turnips liggen bij mij koste ze 110 per stuk maar bij de vrouw 92 dus daar maar gekocht.

    Nu weer even wachten op een mooi prijsje.

    Verder druk bezig het hele eiland te veranderen met de bouw tools.

    Heb op youtube paar 5 sterren eilanden zitten bekijken, wat kunnen sommige toch mooie eilanden maken zeg.
     
  18. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Het was gisteravond erg gezellig dus heb helaas de verkoop van de knollen gemist :F:
    Zal de prijzen een beetje in de gaten houden voor jullie.

    Ben overigens blij dat morgen de paashaas weer pleitte is...
     
  19. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit eerder Animal Crossing gespeeld, dus geen kennis. Ik kan hem van iemand overnemen voor een redelijke prijs. Zitten hier nadelen aan? Ik begrijp dat je alleen 1 keer (per spel) 60 gouden munten krijgt, is het een groot nadeel om deze niet te hebben?
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Gouden munten?

    Alles is in de game gewoon te verdienen, dus grote nadelen van 2e hands halen zijn er niet.
     

Deel Deze Pagina