Ik vond het beter dan Vikings. Dat was ook echt best een matige serie hoor. Of ik zag het even anders
Eerste twee afleveringen zijn wel interessant. Weet niet of ik het interessant blijf vinden maar prima begin.
Last Kingdom is leuk. Komt hij ook 24 april in Nederland op netflix? Seizoen 3 kwam pas een fucking jaar later dan Engeland. Echt super sneu.
Vond het altijd maar onoverzichtelijk welke nieuwe titels waren toevoegt op bijvoorbeeld een Netflix. Nu gebruik ik sinds een paar dagen JustWatch. Kun je per streamingdienst bekijken wat er recent is toegevoegd. Mijn leven is sindsdien zoveel beter.
@Reckuuza ALLE FAST FILMS KIJKEN Maandag docu MJ, kwam via Netflix alles wel in een keer of ook per 2 episodes zoals op ESPN?
Dit is echt goud. Thanks! Besef me nu ook weer wat een graf layout en indeling Netflix eigenlijk heeft.
Eindelijk Mad Men doorgezet in 1,5 dag halverwege seizoen 2 Toffe serie, kijkt lekker weg en goeie setting wel.
Ik heb seizoen 7 alleen nooit afgekeken. Kan me er niet toe zetten. Zit nu vuistdiep in The Last Kingdom. Best tof.