Ik kom echt niet door seizoen 5 van Vikings. Kijk misschien een episode per week maar het is zo saai zonder Ragnar (die trouwens al lichtelijk ondraaglijk was in dat seizoen dat hij de heletijd aan het trippen was met die Chinees).
Iemand hier Sex Education gekeken? Wij kregen het als tip, maar na een half uur weer uitgezet. Of moet je even door de eerste aflevering heen voor het leuk wordt?
Beide seizoenen gezien. Ik vond het leuk. Ik kan me niet herinneren hoe het begint, maar als hij eenmaal begint met adviseren, is het wel leuk hoor. Maar goed, smaken verschillen.
Eens even doorkijken dan of we het wat gaan vinden. Smaken verschillen inderdaad, maar ik ben over het algemeen niet zo moeilijk en vind het al snel leuk.
Ik had 't zelfde met Mad Men. Afgelopen weken dan toch eindelijk 't laatste seizoen opgezet en 't was tof! Echt anders dan de voorgaande seizoenen ook. Aanradert. Wel ff recap van vorige seizoenen kijken.
Eerste twee EP's van Last Dance zijn nice, veel interessante sprekers, fijne beelden en chill hoe ze ook spelers zoals Pippen en Rodman een focus geven. Zuur dat het twee EP's per week zijn thoooooo.
Gisteren Lupin III: The Castle of Cagliostro gekeken, erg tof! Maar wat is er aan de hand met die ondertiteling? Had hem eerst op Japans staan, maar had het gevoel dat een groot gedeelte gewoon niet ondertiteld werd. Toen geswitcht naar het Engels en toen bleek inderdaad dat sommige zinnen niet ondertiteld worden..
Wat zeg jij nou!?! Ben bijna aan het eind van seizoen 3 door jou en dan kom je hiermee aanzetten? Fucking hell. Kut actie, maat.