GTA 5 heb ik nog steeds weinig tot niets mee. Op de 360 destijds tot missie 25 van de SP gekomen en niet verder. Online begin ik niet aan, ben toch al niet zo'n MP gamer. RDR 2 is heerlijk voor een beetje free roamen hier en daar. Even een hertje afschieten, villen en je hebt handel. Geeft me wel een cowboy gevoel en dat bevalt me wel. Al die MP toestanden van GTA 5 waar je over hoort, nog maar te zwijgen over de hoeveelheid MP content, mweh, dan maar een rondje RDR 2 af en toe.
Niet zo mooi nee... Maar spel is wel tof! Gister mee begonnen. Speelt heerlijk weg. Ideaal spel als je iets zoekt dat vrij kort en makkelijk op te pakken en weg te leggen is. Helaas geen tijd nu om mij te verdiepen in top games als Nier Automata en TW3. Kom er gewoon niet aan toe meer momenteel. Dan zijn dit soort spellen een goede uitkomst.
Dit was laatst ook een reactie van een insider op alle geruchten. For what it’s worth. All of the new AC leaks so far have been incorrect. It’s not even called Ragnarok. Sure. Some of the details are right. Like improved combat or whatever. But in general they’re not that accurate.
Beter weer een AC in een teringgrote stad waar je lekker kan klimmen en klauteren. Maar zal wel niet helaas.
@Burt Macklin Cities Skyline en Farm Fucking Simulator zijn ps plus games van mei! Fuck yeah. En nieuwe AC wordt gewoon vet.