Mwah moet wel het strak gecoördineerd worden met zo veel studio's, kan mij niet voorstellen dat dit geen problemen qua communicatie etc oplevert. Geen idee hoe veel er aan Origins/Odessey hebben gewerkt, als dit er ook zo veel waren zal het idd niet voor problemen zorgen
Tuurlijk wordt dat gecoördineerd, ze hebben al aangetoond ervaring te hebben met projectmanagement Maak me daar niet zoveel zorgen om. Wat voor problemen zouden er uit kunnen komen eigenlijk wat je in de game zou terugzien?
In Uncharted 3 kon je erg goed aan de kwaliteit van de verschillende stukken in het spel zien welk team binnen Naughty Dog verantwoordelijk was voor dat gedeelte. B-team heeft grotendeels het spel gemaakt omdat het A-team bezig was met The Last of Us (en dus maar een klein gedeelte van UC3 heeft gemaakt).
Dan vraag ik mij af waar het kwaliteitsverschil zo goed te zien was door dit "B team", want de kwaliteit straalt van UC3 af. Top game wanneer je van dit genre houdt.
Enkele details: - Verschijnt in het najaar van 2020 op de PC, Stadia, Xbox One, Xbox Series X, PS4 en PS5. - Je speelt als de Viking Eivor en kiest zelf of dit een man of vrouw is. Je kunt het personage zelf voorzien van o.a. tatoeages en oorlogsverf. - Nieuwe features als raids, het uitbouwen van een nederzetting en het opbouwen van diens macht en invloed. - Politieke allianties, strijdbeslissingen en dialoogkeuzes moeten de wereld beïnvloeden. Je beslissingen hebben ook invloed op je clan. - Bij het vechtsysteem kun je in beide handen een ander wapen gebruiken. - Om geld en grondstoffen te verkrijgen is er de mogelijkheid om op je schip op specifieke locaties raids te leiden. - Je krijgt weerstand van de Saxons onder leiding van koning Aelfred van Wessex die de enige heerser van Engeland wil worden.
Met zoveel studios krijgt iedereen gewoon een eigen expertise. Het is natuurlijk niet zo dat elk team 1/15e van de game heeft gemaakt lol.
Zit momenteel helemaal in de serie The Last Kingdom, damn wat spreekt deze titel mij nu al direct aan, echte brute shit deze beelden!