Hoe is die serie trouwens t.o.v. Vikings? Vikings ontspoorde al redelijk snel. Ken de serie helaas niet.
Hoeveel beter dan Vikings en waarom? Hoop vooral op een serie die historische context beter dan Vikings doet. 16 jaar en ouder toch The Last Kingdom?
Vroeger kwam er elk jaar een nieuwe AC en vonden we het te snel achter elkaar. Er is weinig veranderd. De games komen dan misschien wel later, maar de tijd tussen het spel uitgespeeld hebben en de volgende AC voelt korter. Ben nog niet eens aan odyssey begonnen.
Ook wel leuk om te vermelden dat, net als bij Cyberpunk 2077, als je de XBO versie straks koopt, je ook de XBO Series X versie (upgrade) automatisch hebt. Dat maakt het dan toch iets makkelijker om voor de XBox release te kiezen. https://www.theverge.com/2020/4/30/...s-gen-gaming-xbox-one-series-x-smart-delivery Anyway, ben benieuwd naar de gameplay volgende week. kan niet zeggen dat ik enthousiast ben. Character-design voor de main-character spreekt me niet aan. Setting en thema ook niet echt. Opvallend trouwens dat Ubisoft met 2 mainstream AAA-titels in dezelfde periode komt die zich beide in Engeland afspelen (Watch_Dogs 3, en deze). Straks kondigen ze ook nog even Far Cry 6: Wales aan ofzo.
Hoe speel je eigenlijk stealthy met een viking? Schreeuwen die niet altijd hard, om daarna een grote bijl in iemands gezicht te begraven?
Ben er gisteren ook aan begonnen na het lezen van je positieven berichten. @Yellow 13 18 jaar en ouder zelfs.
... and downloading S01 1080p. Hopelijk beter dan dat ontspoorde Vikings. Dat ging na Ragnar echt nergens meer over.
Er komt dus geen One en X versie apart uit? Vond ik erg tof aan Black Flag, 2 keer uitgespeeld op de 360 en One. Zou zonde zijn ls ik start op de One en dan verder ga op de X. Doe mij maar 2 aparte versies.
Waarschijnlijk 2 aparte versie, maar bijvoorbeeld net als een Ori (360 > XBO) of Mark of the Ninja, dat wanneer je het origineel hebt, je de nieuwste next-gen versie daarna ook gewoon kunt downloaden. Ik neem aan dat je save-games meegenomen kunnen worden naar next-gen. Ik verwacht trouwens bij de cross-gen games geen ontzettend grote innovaties/verschillen tussen de current-gen release, en de next-gen release. Framerate, resolutie of course, maar daarnaast maybe wat nieuwe lighting-technieken hier en daar.