Denk dat ik deze game ook maar eens ga aanschaffen. Heb het hele weekend Squirrel (Twitch) dit zien spelen en is echt gwn mijn game denk ik. Heb Spintires destijds niet veel gespeeld, waarom geen idee, maar denk dat dit wel een 'verbeterde Spintires' is van wat ik gezien heb.
Ik begin warm te worden van deze game. Lijkt me steeds leuker nu ik het topic ook meer volg. Zou hem niet met season pass halen. 50 euro is een redelijke prijs volgens mij. Veel goedkoper kan je hem digitaal ook niet krijgen lijkt het. Laatste dagen weer lekker aan het gamen. Dus ik denk dat deze game er nog wel gaat komen en belangrijker; ook echt gespeeld word.
Hoe leuk ik hem ook vind, de prijs steekt wel een beetje. Ik vind het geen Premium-prijs waardig spel.
Heb er 37 voor betaald, zou dit geen 50-60 waard vinden denk ik. Maar goed ik speel ook pas sinds vanmiddag. Wel leuke game voor de afwisseling.
Fucking leuke game, maar in 2 dagen al 2 trucks kwijtgeraakt door een gamebreaking bug. Bij het laden van de game start hij met de camera ergens in de lucht, maar wel met de truck controls. Die truck is dus weg foetsie.
Een prima game en momenteel digitaal in de aanbieding. Het spel is zeker een aanrader voor mensen die de gemiddelde leeftijd van de XBW gamer hebben bereikt https://www.microsoft.com/nl-nl/p/s...tion/9pk23n7vpwsj?activetab=pivot:overviewtab
Hoe weerhoudt de game zich tov mudrunner. Vond mudrunner wel leuk maar kreeg vrienden niet zo ver dat ze wilde co-open. Juist dat lijkt me wel tof. Wilde in mudrunner wel alle sterren halen in de levels, maar was bij een map aangekomen waarbij je het gros door het reed en mijn auto constant onderwater stond. Na 3x na 45min door het water rijden weer kapot te zijn was ik er wel klaar mee.
Snowrunner is gewoon een veel betere game dan Mudrunner. Zie het zo dat ze geleerd hebben van Mudrunner. In het begin is het trouwens solo wel leuk en goed te doen, maar op moeilijkere niveau's moet je echt willen co-oppen met een vriend. Dat laatste is er bij mij nog niet van gekomen
Ik vind het nog steeds prima te doen in Singleplayer. Vermaak mij nog altijd prima met Snowrunner. Mooi rustig, meters maken. Update 3 is een leuke update. Bomen vervoer is weer terug!