1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Honderden zonder cheats. Ik wil nu gewoon op mijn gemak genieten van de dingen die ik gemist heb en vooral ontdekken nog alsmede varianten op het einde van de game zien. Echt cheaten van bijvoorbeeld Achievements doe ik al meer dan tien jaar niet meer. Puur voor de ontspanning dat ik het met mods wel doe.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Groot gelijk dat je gebruik maakt van mods als je de game al twee keer hebt uitgespeeld en nog eens op ontdekkingstocht wil. Voor mij is het de eerste keer in de game en ik vermaak me er prima mee. Ben vooral bezig met sidequests op een gelijkwaardig of net iets hoger niveau en laat het hoofdverhaal (na enkele uren) nog even links liggen. Knap dat zelfs de sidequests zoveel kwaliteit en inhoud hebben.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Heb het spel 2 x volledig uitgespeeld en altijd alle sidequests gedaan. Die wereld zit te goed in elkaar om wat te skippen. Heb de main ook vaker even links laten liggen.
     
    NLegendkiller vindt dit leuk.
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zelfde als hoe ik speel inderdaad. Probeer eerst zoveel mogelijk sidequests af te ronden die rond mijn level liggen en ga pas daarna weer verder met het hoofdverhaal. Zit nu dan ook nog maar bij de Red Baron, maar ik neem er dan ook lekker de tijd voor.
     
    WHAT en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    The Witcher 2 kost momenteel nog 29.99 euro op the marketplace in ned. In US 2.99 dollar. Voor 30 e ga ik deze zelfs in lockdown niet aanschaffen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Na de 4e x gestart te zijn met TW3 nu alweer 2 weken niet aangeraakt. Misschien moet ik maar toegeven dat dit echt te groot en te veel is
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Na de 4e X gestart alweer bij de Bloody Baron.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.657
    Ik ben een 2e keer begonnen maar kom er niet door. Ik weet dat het na de bloody baron allemaal leuker is maar ik vrees dat het bij 1 keer blijft.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Same, al tig keer aan begonnen, gaat 'm gewoon niet worden.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik vind The Witcher 3 ook echt niks voor jou. Wat heb je in deze game gezien dan?
     
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik zou het nog één keertje proberen. Kom op man
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    17x is scheepsrecht.
     
    Reckuuza, Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bloody Baron gek gemaakt met vermoedelijk een bug:
    Dat kind van hem met Aard tussen twee muren in het gras geblazen. Cutscene volgde direct. Hij was al helemaal gek omdat ik zijn mannen heb gedood en via een geheime ingang van zijn fort bij hem in de tuin binnen kwam. Benieuwd hoe dit verder gaat.
    Overigens ga ik mijn Playtrough inkorten tot alleen de noodzakelijke dingen en quests. Heb de simulatie van Witcher II wel gedaan, maar in het nadeel van de koning in de game die ik nog weg wil werken. Merk inmiddels ook weer een beetje de drag van de game. Even doorbijten dan maar, ben op de hand van Nilfgaard aan het spelen namelijk. Hopelijk lukt het. :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb zowel de gewone game met uitbreidingen, als de GOTY edition. Bij de gewone game heb ik alles gedaan, behalve de rot quest voor die Gwent kaarten. En ik heb een redelijk gewenst einde kunnen realiseren. Met de GOTY Playtrough wacht ik nog even. Wil nu toch graag aan HOS beginnen en daarna BAW. Hoor er goede dingen over. :+
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hearts of Stone uitgespeeld. Ter zijner tijd nog verder met de side quests. Voorlopig nog niet omdat het enchanten klauwen met geld kost. Het gaat je zeker 15.000 Crowns kosten. Al met al geweldige karakters, maar het verhaal zelf vond ik redelijk saai, met uitzondering van het verrassende einde. Uiteindelijk gekozen voor:
    5.000 Crowns en die bleek ik later wel nodig te hebben voor het enchanten. Dure grap. Mirror man heb ik bewust niet aangevallen... de tering wat een enge man. :oops:
    Heart of Stone: 8/10 overall. :)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bijna alle side quests ook gedaan van Hearts of Stone. Alleen From Ofier's Distant Shores is zwaar bugged. Krijg verkeerde loot en geen quest update dus. De paardenrace quest tegen die handelaar heb ik net verloren, maar dat is niet erg. Heb een hekel aan paardenraces in games. Al met al kan ik nu beginnen aan Blood and Wine. En daar ga ik gelijk aan beginnen. :)
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Blood and Wine is in elk opzicht wel de betere van de twee. De sfeer in toussaint is wel erg goed neergezet. Beetje zoals in de boeken. Hoog heldhaftig ridder gehalte. En lekker zonnig. Na Velen en Skellige is dat wel beter.

    Paardenraces eigenlijk nooit moeite mee gehad. Gewoon een beetje de andere in de weg rijden.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gelukkig maar. Velen vond ik verschrikkelijk op momenten. Skellige is alleen Ard Skellig de moeite waard. Ik blijf wel even vertoeven in Toussiant. Alleen jammer dat mijn laatste quest van Hearts of Stone bugged is. Dat is echt al sinds de release van de uitbreiding zo. Staan posts van 2015 en 2018 en overal zeggen ze hetzelfde. Er werd wel gezegd dat het gepatched was, maar dat is niet het geval. Mensen lopen nog steeds tegen die bug aan. Zwaar irritant als je bezig bent om alles te conpleten. =(
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik weet niet of Blood & Wine in alle opzichten de betere is van de twee, maar zeker wel in de meeste. Alleen al het feit dat je een enorme nieuwe map hebt om te ontdekken maakt het al geweldig.

    Qua sfeer en verhaal vond ik Hearts Of Stone echter wel echt top.
    Gaunter O'Dimm is gewoon een geweldige villain.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Toegeven: Vond de stukken met Dimm meestal wel fijn. Hij is zo verdomde eng neergezet. Wat die blinde man op een gegeven moment ook zegt: Hij is het kwaad. Dat is ook meteen de reden waarom ik benieuwd ben wat er gebeurt als je hem bij de keuze aan het eind besluit aan te vallen? Ga je dan dood? Lijkt dat zelfs Geralt hem niet aan kan.

    Vooral de gedachte achter de beloning aan het eind is echt een geweldig stuk geschreven script. Benieuwd ook wat je krijgt als je voor een andere beloning dan rijkdom kiest. Iets met snelheid was er nog en dan waren er nog twee keuzes. Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Ben nieuwsgierig, maar heb doelbewust, met oog op side quests en B&W geen saves bewaard. :)
     

Deel Deze Pagina