1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin’s Creed: Valhalla

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 9 jan 2020.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ja ok. Maar wat vinden de evil gamerz ervan?
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Moest je soms ook doen aangezien de MQ soms een te hoog level had. Overigens genoten van veel side quests. Maar goed: Heb geen geduld voor Socrates meer over. De Medusa onder de filosofen. :+
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik zou momenteel enthousiaster worden over een 2D side-scrolling Assassin's Creed stealth-game, ala Mark of the Ninja, dan dat ik uitkijk naar deze Viking game ...

    'Gameplay' trailer stelde ook echt helemaal niks voor.
     
  5. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Weinig Assassins creed en meer hack n slash.
    Jammer, maar wel pre orderen.

    Hopen dat in de season pass AC1 i zit.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Hoe denk jij als consument toch joh.

    Wel preorderen: why for fucks sake? Je hoopt dat AC1 in de season pass zit? Die kan je nu ook al spelen. Oh je wilt zeker een 'HD versie' (AC1 is al HD?) zodat je 3 minder randjes ziet. En dan koop je uiteindelijk en zit AC1 in de season pass, dan speel je het alsnog niet.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als deze game hetzelfde gaat doen als Assassins Creed 3... dan fuck it.
     
  8. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee hoor HD boeit niet..
    Vind ubisoft games alleen relaxt om te spelen, ik weet het iedereen heeft kritiek en ze doen alles om geld te verdienen (zou ik ook doen)
    Far Cry koop ik ook in de blind, ik hou van gebieden veroveren, torens te beklimmen zelfs als dat veel van hetzelfde is.

    Ieder zijn ding.
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Of hij vindt AC gewoon tof en heeft zin in deze game (:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Zijn ze bij AC Vikings nu trouwens eindelijk afgestapt met die sci-fi link naar de huidige tijd? Of zit die onzin er nog steeds in? Blijft voor mij het grootste nadeel in de serie, vooral omdat het totaal niet goed is uitgewerkt, en eigenlijk volstrekt overbodig en dus storend is.

    Gelukkig hadden ze het bij zowel Origins en Odyssey al redelijk tot een minimum teruggebracht, want ze hebben zelf ook door dat het je uit de game haalt en veel gamers vinden het toch BS, maar helemaal eruit slopen lijken ze nog niet te durven.
     
    RemcoM en fredfenster vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik begreep dat er ook een God of War cameo verschijnt.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Kratos die even langskomt en iedereen uitmoord, gezellig :cool:
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Persoonlijk vind ik dat niet erg. In Black Flag had het qua informatie zoeken nog best een meerwaarde, maar van mij mag het best verdwijnen, als je de moderne tijd bijvoorbeeld doet via laadschermen bijvoorbeeld... stukje audio bijvoorbeeld.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nieuwste generatie heeft amper laadtijden meer.
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    "Graphics boven prestaties"

    Zo'n uitspraak zegt natuurlijk voldoende. Dit is al decinnia lang een probleem dat zich bij elke nieuwe generatie blijft herhalen. De mooiste verpakking krijgt prioriteit, daarna pas goede prestatie. Maar goed, het blijft speculeren. Laten we hopen op meer... maar jij weet ook dat het gros hier toch de game wel gaat kopen, wat Ubisoft ook aanlevert.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat laatste viel bij Breakpoint anders vies tegen... dus ik denk dat Ubisoft echt niet zo snel weer gek doet. En zeker niet als je de bakken met kritiek bekijkt die Breakpoint en het team erachter gekregen hebben.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    De meesten gaan wel voor de nieuwe AC. Het is immers een AC. En Ubisoft vult deze games zo erg met content, vaak herhalend overigens, dat reviews binnen één week na release nauwelijks een volledig beeld kunnen geven. Het viel mij ook op aan de user reviews van Odyssey van 2020. De game is ineens niet meer zo ongenaakbaar en de grootte van de wereld wordt zelfs meermalen bekritiseerd.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat breekt mij ook nog steeds op aan Odyssey. Na het verhaal heb ik de game bijna niet meer aangeraakt en sinds een aantal maanden helemaal niet meer. De wereld is hier en daar prachtig, maar de achterlijk lange afstanden varen, met voortdurend gevechten op zee en de trage voortgang als je in een storm komt vond ik op een gegeven moment vervelend en slaapverwekkend worden.

    Wat @Reckuuza al eens zei kan ik me wel weer in vinden: Grote stad, klimmen en klauteren, dan kun je je ook veel meer focussen op het leveren van betere content lijkt me. Content van Odyssey is sowieso beter dan Origins, maar hoop dat met het kleiner maken van de wereld in Valhalla, de focus vooral op betere content komt. We zien het in het najaar wel. :)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Is er geen mogelijkheid om te fast travellen dan? Lijkt me een dilemma; wereld is op zich best mooi.
     

Deel Deze Pagina