Kan ook elke keer als CoD een update heeft 2/3 games verwijderen van mijn PS4, omdat hij dan weer 80gb nodig heeft .
12,98 gigabyte op de Xbox One X met de nieuwe update. Wat is PlayStation dan ook een raar systeem. Verwachting is dat hij over uiterlijk een uurtje binnen is.
Wat is het voor gare zooi in deze game. Alles apart downloaden? Heb één missie gedaan, maanden geleden, en nu moet ik dingen apart downloaden of me registreren om de campaign verder te kunnen spelen? Da fuck Activision.
Pfff elke keer dat je denkt. "Effe lekker COD spelen", wacht er wel een update van minimaal 20 gig op je.
Had warzone eerst gedownload,... toen game gekocht,... dacht met over de 100 gb alles staat er al op,... Maar nee hoor,.. zaten nog 5 a 6 downloads toen ik het spel opstarte (geen idee wat nu totaal aantal gb is,.. maar ongetwijfeld veel ) Moet wel zeggen, dat grafisch en de personages dit er wel erg mooi uitziet,....... gezicht animaties in solo behoren tot de beste die ik op ps4 gezien heb.
Ik had anders 150 gigabyte minimaal op de Xbox One X. Slaat nergens op en kan niet eens SP spelen zonder te registreren en dingen apart te downloaden. Had vlak na de launch één missie gedaan, maar daarna is er zoveel in slechte zin veranderd qua structuur en gemak, dat ik ondanks de vette SP geen zin meer heb om verder te gaan. Activision heeft voor mij echt afgedaan en dat is niet de eerste keer namelijk.
Volgens mij niets. Ik ben de singe player nu voor de tweede keer aan het doorlopen, maar eris niets anders dan anders geloof ik.
Ik bedoelde dat je je moet registreren om te kunnen spelen lijkt het. Ik wil gewoon game opstarten en spelen en de laatste keer dat ik het probeerde kon dat niet en moest ik dingen apart downloaden en me registreren. Heb daar echt geen trek in, dat terwijl bij launch alles nog vrij normaal leek.
Ze hebben naar verluid allemaal data packs en spelmodi in 'beta' om het updatebeleid van Microsoft en Sony te omzeilen, en zo overal tegelijk snel en veel patches/updates te kunnen uitrollen. Dat je je moet registreren is logisch: de game is multi platform en Xbox Live en Sony Network 'praten' niet met elkaar. Alle Activision accounts wel. Is overigens echt 2 seconden werk (toevallig van de week nog gedaan voor een extra accountje voor m'n vriendin). De game is verder best wel heel erg goed, dus om 'm hiervoor niet te spelen...
Thanks voor de informatie kerel. Tzt maar weer eens proberen. Het was gewoon even een ongemakkelijke verrassing.
Season 4 is ook uitgesteld door de situatie in de US. Pfff komaaan. https://charlieintel.com/season-4-for-modern-warfare-and-warzone-delayed/60835/