1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Wolfenstein II: The New Colossus

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Maar echt. Fix even je privacy.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Mensen plagen is tot daar aan toe. Pesten niet. Het posten van Facebook zaken (iemands profiel/teksten/foto's), hoe publiekelijk ook, draagt niets bij in deze discussie.

    Buiten dat is het jammer dat Peter niet meer heeft gereageerd. Dat hoeft hij niet te doen, maar zijn mening is zo uitgesproken en afwijkend van de norm dat het duidelijk een reactie bij het forum publiek uitroept. En dit zijn veel mensen die New Colossus al hebben gespeeld. Waarom zou hij die dialoog niet aangaan? Zijn mening, terecht de zijne, provoceert immers ook.

    Peter hoeft zijn mening niet te verdedigen, maar een extra toelichting kan nooit kwaad.
     
    KEN_123, Jorrie, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Agent Silent Death gaat los in Wolfenstein II

    Bethesda laat weten dat de uitbreiding Wolfenstein II: The Diaries of Agent Silent Death nu beschikbaar is voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

    De missie om Amerika te bevrijden van de nazi’s is nu pas begonnen. Zet de strijd voort in The Diaries of Agent Silent Death, de tweede uitbreiding in een serie van drie DLC packs. Speel als voormalig OSS agent en huurmoordenaar, Jessica Valiant, a.k.a. Agent Silent Death. Op het spoor van een sinister plot bevindt Valiant zich in de kantoren van Paragon Pictures, de tot nazi-propagandamachine omgevormde filmstudio uit Tinseltown. Sluip, schiet en steek vanuit de schaduwen bij het achtervolgen van je vijanden.

    The Diaries of Agent Silent Death is nu beschikbaar als onderdeel van de Digital Deluxe Edition van Wolfenstein II: The New Colossus of als deel van The Freedom Chronicles Season Pass voor € 24,99.

    Ondertussen is er ook een gratis update voor alle spelers is nu ook beschikbaar en biedt het volgende:

    • Verschillende verbeteringen en opgeloste bugs
    • Verbeterde balans van de moeilijkheidsgraad
    • Meer prominente indicatie voor opgelopen schade
    Wolfenstein II: The New Colossus lanceerde op 27 oktober voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    KEN_123 en Pyoonexk vinden dit leuk.
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Paar dagen geleden uitgespeeld. Vond hem ook niet leuk en erg tegenvallen. Op een gegeven moment op makkelijkste stand gezet en zo snel mogelijk er doorheen.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Why?
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Deze nu voor 20 in de PS store in Deluxe uitvoering. Zit toch te twijfelen ondanks alle negatieve verhalen, maar wordt dan gevoegd bij een backlog die ik toch waarschijnlijk nauwelijks meer zal aanraken. Iemand die me wil overtuigen het te halen, of is het zelfs die 2 tientjes niet waard?
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Welke negatieve verhalen? Is toch gewoon een heel goed gewaardeerde game?
    https://www.metacritic.com/game/playstation-4/wolfenstein-ii-the-new-colossus
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat Fred zegt is inderdaad wel de algemene consensus die ik ook ben tegengekomen. Ik lees dat veel gamers het een behoorlijke tegenvaller vonden ten opzichte van het vorige deel.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb dat eerlijk gezegd met al die games in de serie. Kan er nooit lekker inkomen en vind ze totaal niet lekker spelen. Vooral de controls ben ik niet helemaal te spreken over. Voelt onnodig ingewikkeld... lees voelt, een ander vind het misschien fantastisch. Grafisch puur genot, verhaal redelijk, maar het spelen zelf imo niet. =(
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Een vriend van mij vond het deel 2 ook heel goed. Volgens mij is deel 1 gewoon het beste.

    Buiten dat... wanneer je een backlog hebt, waarom dan nieuwe games kopen? Dan valt deze titel toch alleen maar op jouw backlog "stapel". Dat is in essentie 20 euro weggegooid. Tip: bij een backlog koop alleen games wanneer je 100% zeker bent dat je deze titels gelijk gaat spelen.
     
    WorkingTitle, Zumpelvelder en fredfenster vinden dit leuk.
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hier ben ik niet mee eens. Ik heb een backlog die over een aantal jaren is verzameld, maar toch speel ik games die nieuwer zijn. Als ik een leuke deal tegenkom voor bijvoorbeeld SW:TFJ, heb ik niet meteen zin om die te spelen, maar verwacht ik dat ik die eerder aanzet dan GoW. Ik vind het wel prettig om een poeltje te hebben om uit te kiezen wanneer ik wat nieuws wil opstarten, en als ik een keer 20 eu weggooi op een game die ik niet of nauwelijks speel, vind ik dat wel acceptabele collateral omdat ik meestal toch aardig voordelig aanschaf.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Verzamelwoede en FOMO, Fred. Het is niets meer dan dat. Ik begrijp best wel dat je een paar games achter de hand hebt om uit te kiezen. Maar stel: je hebt een backlog van 30 games. En nu koop je game 31... dan is de kans groot dat die titel gewoon in jouw backlog belandt. Waarom dan deze game nu kopen? Je baadt inmiddels al in een overvloed van games, de aankoop was niet noodzakelijk. In zekere zin is dit geld nu weggegooid. Je kunt de game immers ook later kopen, op het moment dat het wel relevant is (behoefte). En er is altijd wel een nieuwe, of betere aanbieding. Begrijp je dat? Deze aanbieding komt heus wel weer terug en de game wordt waarschijnlijk nog goedkoper ook.

    Oftewel: koop games op basis van relevantie/directe behoefte, niet op basis van aanbiedingen. Geloof me of niet, het laatste is één van de slechtste drijfveren om überhaupt een aankoop te doen.

    EDIT: ik zal mijn uitspraak in mijn vorige reactie iets nuanceren.

    Gelijk spelen = binnen afzienbare tijd spelen. Game belandt in essentie niet of maar zeer kort op de stapel.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2020
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Maar mijn backlog is niet zo enorm, misschien 6 games. Als ik die Wolfenstein nu koop zou ik 'm dit weekend meteen wel even erin knallen. Grootste risico is dat ik 'm al gaar vind na een uurtje.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dat is idd een ander geval. Dacht heel even dat je meer games in de backlog had. Hoop dat je het een leuke game vindt. Have fun.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Heb m niet gekocht haha, omdat ik denk snel aan de kant ga leggen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    6 games noem ik eerder een fantastisch mooi buffertje haha :p!

    Ik heb deze ook nog in mijn backlog zitten. Een tijd al. Het zal best een vet spel zijn, maar toen ik The Order speelde miste ik toch ergens die echte Wolfenstein feeling... dat uit RTCW. Dat is voor mij de echte Wolfenstein. Dat speelde speelde gewoon zo chill. Die stengun uit dat deel... :).
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Heb wel meer games gekocht nog in bezit van deze gen, maar die heb ik afgeschreven dat ik ze ooit nog spelen en enige reden dat ik ze niet wegdoe is omdat ze digitaal zijn. Als ik Steam of PS+ gebruikte was het sowieso uitgebreider.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vond deze Wolfenstein echt super tof voor een singleplayer only shooter. Tof verhaal, brute shootouts, nice graphics, dikke guns, diverse enemies etc.

    Maar niks overtreft Wolfenstein: ET _O_.
     
    Tyrant vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina