Ik vind juist de grind heel erg afgenomen ten opzichte van de tijd toen 'Insergeants vs Rockets' nog de makkelijkste manier van geld verdienen was. Verder deed ik heel veel aan racen, daar heb ik het gross van mijn 360-GTA auto's en huizen mee verdient.
De originele Heists vond ik eigenlijk veel vervelender qua opbrengsten/tijd dan de huidige businesses. En wat is nu een sell-missie van 10 minuten voor 900k op een avondje plezier hebben.
Dat de prijzen van auto's / gebouwen / wapens zo exponentieel toenemen is wel zuur voor de nieuwere speler, maar volgens mij stapt Rockstar daar ook weer in met de verschillende opstart-paketten die bij nieuwe GTA's verkocht worden. Zo wordt je niet als speler gelijk in het diepe gegooit.
Leukste van GTAnline vind ik het verzamelen van auto's en het upgraden. Hoewel ik in 95% van de auto's nooit rijd, vind ik het wel leuk om een leuke verzameling te hebben.
En dan rijd ik ze af en toe naar een andere garage, of verwissel ze van plek.
ik heb zelfs een 10-tal auto's waar ik uberhaupt nog nooit mee gereden heb, maar wel zijn geupgrade. Super sneu eigenlijk
En bijvoorbeeld een garage met 10 standaard Pheonix muclecars.
Maar zo heb ik mijn allereerste auto (een Pheonix), die je als je GTA voor het eerste speelt ook nog. Op het begin kon je nog maar 1 garage bezitten in Online, toen was dat echt vervelend dat je zo'n trage kutbak wou bewaren, want iedereen reed supercars. Maar ik heb hem nog altijd
Laatst bewerkt: 29 jan 2020