Waren altijd wel prettig geprijsd. Maar na een kleine 3 maanden dicht geloof ik best wel dat ze de huur van de panden en de kosten van het personeel terug moeten verdienen. Dus idd, productprijzen omhoog.
Maar moesten ze dicht dan of uit vrije wil? Daarbij, je kunt in ieder geval online verder gaan maar dat deden ze ook niet. Verder limited edition PS4 aangekondigd. Wordt er niet door overdonderd, wellicht is het wennen. Voelt aan als een gemiste kans.
Mooier dan al die over the top LE's vind ik, maar ik lik m'n ijs ook graag vanilla. Spreekwoordelijk dan.
Hoi ik heb een aantal vragen over dit computerspel - Open world? - Kun je dit spelen als je deel 1 niet hebt gespeeld of recap deel 1 heb gecheckt in een video? - Hoe stealth wordt dit weer? Ik haat stealth. Nou groetjes
Hoi Reckje - ik vermoed semi open wereld. - tuurlijk kan je het dan spelen, waarom zou je jezelf de ervaring beleven als je de ganse game in een 10 minuut durende video kan kijken. - je krijgt natuurlijk de keuze, ga je sneaky sneaky, of toch liever John Rambo. Alles Rambo natuurlijk is het juiste antwoord. pre order doen?
Deel 1 kon je helemaal niet Rambo doen. Ik houd ook niet van stealth games, maar bij deze trok ik het net, omdat het verhaal best tof was.
Ik dus ook niet. Echt zo geen zin in. Terwijl het voor zoveel mensen een fantastische game schijnt te zijn. But I'm just nog feeling it.
Ze zijn inderdaad gek. TLOU was echt grandioos. Misschien zitten hier een beetje veel ongeduldige mensen op XBW ?
Er was een stuk dat ik vervelend vond, wanneer dat meisje die sniper rifle krijgt. Als de game me verder niet al had overtuigd, was ik daar afgehaakt. Twee keer ook gedaan, maar toen ik eenmaal doorzette beloond met de rest van die geweldige game. I endorse the lower difficulty strategy.
Eerste deel alleen gespeeld tot dat gedeelte bij de dam ofzo, vlak voor of na je Ellie ontmoet. Vond er erg weinig aan qua gameplay, verhaal, characters.