Volgens mij is Bong een van de vele executive producers en writers wat uiteindelijk amper impact heeft
Ik had hetzelfde, bijna afgehaakt maar het komt wel vrij snel op gang. Wel opletten want op de een of andere manier begon ie bij mij met seizoen 4. Je moet beginnen bij die dikke coach . 3 en 4 volgen ze weer een andere school, die coach is nog gestoorder.
Icarus was wel ok, maar niet echt de sportdocu die ik wil zien. Meer een crimi over dat gekke schandaal. Bizarre wereld wel. Jammer dat ze er niet meer op in gingen dat het voor die gast dus in principe geen fuck uitmaakte dat hij een jaar heeft lopen dopen.
Eerste aflevering Jeffrey Epstein: Filty Rich gekeken. Best ziek dat zijn slachtoffers andere slachtoffers recruteerden.
Eerste twee afleveringen gekeken. Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind. Ik ben in ieder geval niet weggeblazen met hoe tof het is. I'm mildly interested is denk ik de beste omschrijving.
Heb gisteren ook de eerste aflevering gezien. Was ook niet meteen weggeblazen dus ik wacht wel even tot het hele seizoen er is en kijk dan wel even wat voor recensies het heeft gekregen. Nog genoeg andere series om te kijken
Haha ik las eerst de post boven je en toen da ht ik even 2 seconden dat je het jammer vond dat de Epstein docu niet zo tof was haha. Ok cool