Ondertussen EP10 hier en gaat niet echt meer vervelen. 45u onderweg. Wat een game zeg. Doe er wel 2 maanden over want anders te eentonig imo
Eentonig...tja...ik heb dit weekend drie uur lang wegen zitten bouwen ipv door te gaan met de main storyline. Er zit iets bevredigends in dat je snel veel kleine dingen kunt oplossen, terwijl je kwa diversiteit de map op tig manieren kunt verkennen
Maar uiteindelijk wel tof dan qua verhaal of? Ik heb echt 0,0 zin om een lange game te spelen, open wereld, clunky walking etc. Maar Kojima.
Je drie minpunten wegen niet op tegen je enige positieve punt naar mijn mening. Als het je puur gaat om de factor Kojima kun je beter op YouTube filmpjes kijken, scheelt je makkelijk dertig uur gameplay die echt puur draaien om de drie aangehaalde punten.
Nee, verhaal is verwaarloosbaar, Kojima is altijd vrij vaag geweest maar dit sloeg echt nergens op, ik zou hem skippen als ik jou was.
What? Nee man! De kern van de verhaallijn vond ik tof en bij het slot zat ik wel op het puntje van mijn stoel. Ik vond wel storend dat gaandeweg er veel overbodige dramatische zij-verhalen waren: over the top en het voegde niets toe. Gameplay was AWESOME. Clunky walking is alleen in het begin voor de experience (je moet echt voelen: wow, dit is zwaar, dit is écht een tocht). Uiteindelijk was het de mate van creativiteit en bouwen dat mij hooked kreeg: Er zijn een miljoen routes om je tochten af te leggen, je kunt van alles bouwen om het jezelf makkelijker te maken én door het online component zie je dat anderen het wellicht heel anders aanpakten dan jij. Gewoon spelen, Daz.
Gameplay ben ik met je eens, concept was erg goed, samenwerken door middel van bouwen is zeker origineel. Maar het verhaal pakte mij totaal niet. Ik vond het erg pretentieus en heel erg willekeurig. Wat vond jij er precies leuk aan?
Die-Hardman's laatste scene maakte alles goed. Er waren wat rare Kojima momenten en karakters, verhaal is random as fuck maar overall wel heel mooi en bijzonder.
Ik wil de game graag spelen maar vanwege omstandigheden heb ik geen tijd . Daarom staat de game te koop.
Valt me op dat de map echt klein is. In de eerste region leek het alsof je de stad in kon en richting het zuiden verkennen, totaal niet dus..... Het is 1 vaste route naar tussenstations en dat was het.
Mhm, veel te doen als in sidequests of anything niet, dat is de game niet. Het blijft van A naar B pakjes brengen. Middle America is iig wel groot en variërend en je unlocked steeds stukken van de map, van gigantische sneeuw mountains tot kraters en verlaten steden. Vond vooral nice dat je bij elk stuk totaal anders te werk moet gaan, daar ligt de kracht en fun in van de game.