Bij mij is het echt andersom. Switch gebruik ik vaker, PS4 amper meer. Pak de switch makkelijker op voor korte sessies (en dat is helaas nu toch mijn realiteit), je zit zonder laadtijd direct weer in het spel. En heb niet altijd TV tot m'n beschikking.
Mochten jullie voor een normale tweedehands prijs willen verkopen zonder bullshit, dan kun je me een pm sturen.
Nu ik Super Mario 64 weer eens speel via de 3D Allstars collectie herinner ik me weer waarom deze game in mijn top 5 aller tijden staat. De camera is tegenwoordig vreselijk, maar buiten dat is deze game echt nog steeds zo abnormaal goed. Het is ongelooflijk dat Nintendo het met deze game in een keer voor elkaar heeft gekregen...
Super Mario Galaxy is echt prachtig in HD. Super Mario 64 verbaast me ook. Uiteraard zijn de graphics gedateerd met grote polygonen, maar in deze resolutie is echt alles strak getrokken.
Nee, want de toevoegingen aan de DS versie zijn kut. Behalve de minigames dan! Widescreen had gekund. Maar dan hadden ze ook gelijk de camera mogen fixen. Dat is eigenlijk het enige waar ik me echt enorm aan erger in de game.
Demo van Hyrule Warriors: Age of Calamity even geprobeerd. Toch wel weer heel leuk, om tussendoor even te spelen!
Morgen om 23:00u een nieuwe Nintendo Direct van 50 minuten. Heel benieuwd of Nintendo iets in petto heeft met betrekking tot het 35 jarig bestaan van The Legend of Zelda
De overige aankondigingen. Pyra/Mythra van Xenoblade Chronicles komt naar Super Smash Bros. Ultimate op 2 maart. Fall Guys - Zomer 2021. Outer Wilds - Zomer 2021. Famicom Detective Club: The Missing Heir en The Girl who stands behind - 14 mei 2021. Samurai Warriors 5 - Zomer 2021. Legend of Mana - 24 juni 2021. Monster Hunter Rise - 26 maart 2021 en er komt een SE Switch en Joy-con. Tales from the Borderlands - 24 maart 2021. Capcom Arcade Stadium - Nu beschikbaar. Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - 16 maart 2021. No More Heroes 3 - 27 augustus 2021. Neon White - Winter 2021. DC Super Hero Girls - 4 juni 2021. Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville - 19 maart 2021. Miitopia - 21 mei 2021. Super Mario items in Animal Crossing - 25 februari 2021. Square Enix werkt aan een nieuwe JRPG met Project Triangle Strategy als working title. - 2022 en er is vanaf nu een demo beschikbaar. Star Wars Hunters - 2021. Knockout City - 21 mei 2021. World’s End Club - 28 mei 2021. Hades krijgt fysieke release met soundtrack en artbook. - 19 maart 2021. Ninja Gaiden Sigma, Ninja Gaiden Sigma 2 en Ninja Gaiden 3 - 10 juni 2021. Bravely Default 2 - 26 februari 2021. Ghosts ‘n Goblins Resurrection - 25 februari 2021. SaGa Frontier Remastered - 15 april 2021. Apex Legends - 9 maart 2021. Pas later dit jaar nieuws over de nieuwe The Legend of Zelda. The Legend of Zelda: Skyward Sword HD - 16 juli 2021 en er komt een speciale Joy-con