1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dank voor de bijstand mensen, maar...

    Mijn reactie was vooral op Reck gericht. Ik reageerde ook niet alleen op die ene reactie van hem. Dit was de druppel die de emmer deed overlopen. Ik kan een heel boek vol schrijven over zijn reacties op het Xbox forum. En ik ga het inmiddels ook niet meer accepteren. Reck is misschien "maar" een bully en vaak een joker, maar zelfs in die rol(len) ben ik klaar met hem. En het is niet alleen ZIJN forum. Het is ook MIJN forum. ONS forum.

    Weetje waarom ik hier zo van baal? Omdat ik vanmorgen serieus heb overwogen om te stoppen met hier berichten te plaatsen. Het was alweer de zoveelste keer dat ik dacht "waarom moet dit steeds zo gaan? " en "is het dit wel waard?". Het irriteert mij mateloos dat sommige mensen dit forum als een beerput gebruikt voor hun eigen onzekerheden. Omwille van de goede vrede accepteer ik het meestal, maar is dit niet ook MIJN thuishonk? Reck doet vaak nog niet eens meer moeite relevant te reageren en hoewel over humor niet valt te twisten is zijn humor vaak ten koste van een ander. Is dat oké? Ik vind van niet. Het is vervelend en kwetsend en dit is niet de eerste keer dat ik mij afvraag hoeveel members hierdoor al zijn vertrokken of zijn gaan "lurken", zoals Excess-Denied hierboven beschrijft. Zijn gedrag is alles behalve een uitnodigingskaartje. En dat anderen dit niets interesseert maakt mij weinig uit. Ik ga mijn gevoelens niet bagatelliseren, alleen omdat ik te bang ben om mijzelf uit te spreken of simpelweg niks meer om zaken geef. Mij gaat dit wel aan en ik weet bijna zeker dat ik hierin niet alleen sta.

    Dus nee, dit alles is NIET oké en ik laat het ook niet gaan. Ik zal het een nachtje laten bezinken en kijk morgen wel hoe de vlag erbij hangt. Maar er gaat wel degelijk iets veranderen hier.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2020
    Tim, Pyoonexk, NuclearGoat en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nou daar gaan we..om maar even serieus te reageren op je posts. Omdat t je kennelijk diep zit. Dit gaat inmiddels al helemaal nergens meer over.

    Ik vond de game er oprecht kut uitzien. Dat is mijn mening. Vrij bijzonder dat jij je daardoor offended voelt en het forum vervolgens als niet gezellig beschouwt. Ik heb verder niets anders dan lof dan dat je al deze nieuwtjes nog post, op een toch vrijwel doods forum. Ik check, zeker nu met covid, je topic dagelijks en zie elke x nieuwe games voorbij komen. Vind het handig. Heb ik al eens eerder aangegeven. En ik ben daarin niet de enige.
    Enfin, ik zal m'n mening in het vervolg onderbouwen als je je daar prettiger bij voelt.

    Mijn humor gaat idd vaak ten koste van anderen, maar ik bedoel er helemaal niks mee. Ik krijg dezelfde sneren terug en terecht. Ik vind dat soort humor mooi. Zelfspot ook. Als je je daarbij offended voelt, heb je bij deze m'n apologies.

    We stangen elkaar allemaal op dit forum. En weet je hoe dat komt? En dat is nou meteen het mooie van dit forum: we zijn inmiddels al een aardig zooi hechte leden die elkaar mogen, hier inmiddels al een tijdje op lopen te lurken met z'n allen en die dit soort opmerkingen richting elkaar kúnnen maken. Is dat eigenlijk niet een heel mooi gegeven? Vind ik wel. Maar vind je die humor niet leuk? Ja kut dan, maar zie dan m'n derde alinea.

    Biedt dit ruimte voor nieuwe leden? Mwa nee, niet echt uitnodigend voor ze inderdaad. Dat valt overigens tevens niet alleen te wijten aan het feit dat hier inmiddels een hechte groep op zit, maar ook aan het gegeven dat de Xbox op dit moment niet zo lekker loopt en het gaming landschap is veranderd. Maar nieuwe leden zijn altijd welkom! Net als jij en iedereen op elke dag. Net zo erg als dit jouw forum is (kom op gast :') ). Niet zo serieus nemen joh.

    Als je meer reacties oid wilt op wat je post (geen idee wat je precies wilt), kan ik je alleen maar adviseren om mss naar een ander forum te gaan kijken. Of als je je mateloos irriteert aan bepaalde members (newsflash: zal je gaan tegenkomen op elk forum), waaronder ik, gebruik dan de negeerknop.

    Je kent me verder niet, dus het is volstrekt zin- (en eigenlijk ook wel kans-)loos om op de persoonlijke tour te gaan. Om die reden nam ik je al niet meer serieus en wilde ik eigenlijk al niet de moeite nemen om uberhaubt op je te reageren.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2020
    NuclearGoat en Yi-Long vinden dit leuk.
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Op elk forum/site heb je wel wat. Zijn het geen vervelende gasten, dan zij het wel fanboys of ga zo maar door. Dat hou je toch en verander je toch niks aan.

    Wel is de instap voor nieuwe leden best lastig hier, omdat wat al wordt aangegeven het hier best een hecht ploegje is.

    Toen ik hier net kwam beetje serieus proberen mee te posten dacht ik ook vaak wat doe ik hier en vaak gedacht kan beter niet meer hier komen.

    Nu terwijl ik me wel stoor een bepaalde, maar ach ja misschien andersom ook. Lees ik niet of negeer ik iemands post gewoon volledig. Dan zie ik de naam en scroll ik snel verder.

    Wel heb ik de indruk dat qua toelaatbaarheid zo nu en dan wel wat met 2 maten gemeten wordt. En gaat het offtopic gebeuren of niks zeggende post soms wel heel erg lang door. Nu weet ik wel in real life kunnen mogen sommige ook meer dan een ander. Thats life.

    Maar goed het valt ook niet mee met allemaal verschillende meningen die we gezamelijk vormen en verschillende mensen met hun eigen kijk qua bijdrage. Daar moet je gewoon wat doorheen prikken zo nu en dan denken van ach het is maar een forum. Kruisje drukken, afsluiten en even andere dingen doen en weer een keer proberen.

    Dat is ook wel het mooie van een forum. Als je er even klaar mee bent is die zo afgesloten en start je die was weer op in ijdele valse hoop dat er wat veranderd is en je al heel snel erachterkomt dat dit niet het geval is.
     
    NuclearGoat, Reckuuza en ColdzeroNL vinden dit leuk.
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Afgelopen nacht zijn er wat aankondigingen van nieuwe games en beelden van reeds aangekondigde games getoond. Een klein overzicht:

    Part human, part demon, and obsessed with vengeance. Become The Unknown, and fight through the fiercest domains of Hell. Destroy the demon hordes and their leaders to set yourself up for an epic showdown with The Red Judge herself.
    (PC, Xbox One, Xbox Series X, PlayStation 4, PlayStation 5)




    In Voidtrain, you will become a crew member of an interdimensional train that rides through a world of “amazing creatures, dangers, and surprises.” You will be able to upgrade your train, gather new materials, and build better weapons. It can be played in single-player or with up to four people in multiplayer.
    (PC)



    Yakuza: Like A Dragon is the seventh main entry in the franchise, stars a new character by the name of Kasuga Ichiban and it takes place in Yokohama.
    (PC, Xbox One, Xbox Series X, PlayStation 4)



    Observer: System Redux is coming to next-gen, and this demo video gives you an idea of what to expect.
    (Xbox Series X, PlayStation 5)



    The video from Second Extinction shows 11 minutes of the three-player co-op FPS with commentary from lead producer Brynley Gibson.
    (PC, Xbox One, Xbox Series X)



    A legend returns in stunning new detail with Miracle World DX! Fire up your power bracelet and relive a platforming classic alongside new modes, levels and features!
    (PC, Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch)



    The video provides a look at gameplay and explanation on how Shells worl. Each Shell features its own lore and are found across the game’s world, and each offers unique combat styles when you inhabit them. The more time you spend with one, the better your connection with it will become, allowing you to get more upgrades.
    (PC, Xbox One, PlayStation 4)

     
    Cyndris, Reckuuza en Killamonkey vinden dit leuk.
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Transformers: Battlegrounds aangekondigd voor de PC, PS4, Xbox One en Switch.

     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dank voor je reactie, Reckuuza. Ik ben het niet met al je opmerkingen eens, maar jouw inzichten hebben mij wel degelijk aan het denken gezet. Over onze reacties op XBW. Over de rollen/posities die we regelmatig innemen (individueel en tot elkaar) en wat we proberen te bewerkstelligen. En in het verlengde daarvan met name wat mijn invulling hierbij precies is. Mijn doel, om het maar anders te zeggen. Want uiteindelijk streven we allemaal een doel na, al is het onbewust. En die doelen liggen natuurlijk niet vanzelfsprekend op één lijn. Belangrijk voor iedereen (dus ook voor mij) is dat je persoonlijke doelen in ieder geval positieve energie blijven geven. Anders wordt het iets wrangs. Je dacht er energie van te krijgen, maar blijkbaar toch niet (meer) of minder dan voorheen.

    Ik merk dat het al langer "broeit" bij mij en ik vind dat ik daar iets mee moet doen. Ik wil daarom XBW benaderen om eens een praatje te maken over alle rolverdelingen buiten het member-zijn. Misschien liggen daar nieuwe kansen voor mij en daarmee ook hernieuwde energie. Sowieso geloof ik niet in stagnatie; zelfs een favoriete jas vervang je uiteindelijk met een nieuwe. Wellicht leidt het tot iets moois, of niet. Het is een algemene verkenning. Wat ik tot die tijd hier ga doen weet ik nog niet. Maar ik zie NLegendkiller hierboven al mooi inspringen in een bekende rol. ;)

    P.S. @all: deze reactie is off topic hier, ik weet het. Maar na onze openlijke clash wil ik dit ook openlijk afronden. Dat leek me wel zo eerlijk.
     
    FinalBob, Tyrant, Yellow 13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    PS5 REVEAL EVENT

    22:00

    Hypuu
     
    Yerewn en Zifnap vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mooi tijdstip voor ons!
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  10. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    @Zifnap Zal in de toekomst ook wel wat nieuwtjes blijven posten, kunnen we elkaar helpen als dat je wat lijkt :thumbs:
     
    Pyoonexk, Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Lief dat je naar mijn zegening vraagt, maar dat is niet nodig hoor. Die had je overigens al. ;) Ik ben gewoon blij dat er anderen zijn die zich ook voor het forum willen inzetten. Elk forum heeft interactie nodig en dat wordt aangewakkerd door o.a. nieuwe content. So please, take it away. :)
     
    Yellow 13 en NLegendkiller vinden dit leuk.
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Inderdaad, normaal is Sony daar juist helemaal niet van :+.

    E3 events altijd om 3 uur snachts oid en volgens mij was de PS4 reveal om 2 uur snachts..

    En Zifnap blijf gewoon lekker lezen en posten is toch leuk man, laat het je niet verzieken door een paar man (neem die aub ook niet te serieus, is allemaal maar humor).
    Denk dat niemand hier aanwezig is om andermans leven zuur te maken namelijk.

    Vind het wel fijn beetje over games en andere randzaken lullen met random andere nederlandse millenials (meeste members denk ik).
    Dat een forum verleden tijd is, is wel een beetje bullshit. Kijk Reddit..
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2020
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zojuist is de eerste gameplay getoond van Windbound. Game doet me een beetje denken aan The Legend of Zelda. Komt 28 augustus naar de PC / PS4 / One / Switch.

     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    De PS5 presentie, daar gaan we dan!

    22:01: GTA5 opening... ehh een expansie? DLC? Expanded & enhanced, dus een remaster van een remaster. o_O Maar GTA5 is natuurlijk een erg goede game en ontzettend succesvol voor Rockstar. En dan op de PS5 weer iets mooier. Vraag me af of daar weer veel gamers voor gaan.
    Daarna:
    * Miles Morales Spider-Man. Duidelijk wie de hoofdpersoon wordt. Niet veel gameplay?
    * Natuurlijk Grand Turismo 7. Die mag ook niet uitblijven bij een nieuwe Sony console. Trailer + gameplay.
    * Een nieuwe Ratchet and Clank (Rift Apart). Leuk! Nu met ray tracing. Trailer + gameplay. Nou ik weet gelijk welke game ik in ieder geval ga kopen voor de PS5 na het zien van de gameplay. :D
    * Project Athia. Ik ken die titel niet. Fantasy platform, open world game met grote draken? Ziet er lang niet verkeerd uit moet ik zeggen. Van Square Enix, nice!
    * Een kat verkent de SF wereld van... STRAY. Iets met een kat. Leuk/ snoozy geanimeerd. Een adventure game? De wereld vanuit de ogen van een kat.
    * Een filmpje over de PS5 kwaliteiten...
    * HOUSEMARQUE spel, altijd vet.... een soort rogue game? Returnal. Iets met een timeloop, dus roguelike/lite achtig. Hmm, nog niet helemaal overtuigend, maar kan wat zijn.
    * Natuurlijk een nieuwe Sackboy (A big adventure) game. Leuke effecten, 4 player coop? Platformer voor het hele gezin.
    * Een soort Destruction Derby, maar ook te voet. MP arena style. Destruction Allstars. Ook een beetje Rocket League achtig, maar nu kun je ook uit de auto stappen (en aangereden worden?).
    * Wauw mooie game... anime vibe. Kena: Bridge of Spirits. Feel good game en eentje die nu HOOG op mijn lijstje staat.
    * De volgende game is helemaal getekend... Goodbye Volcano High. Gameplay niet duidelijk. Adventure?
    * Een nieuwe Oddworld game (Soulstorm). Wat gaaf gemaakt. Ditmaal met PS5 graphics. Het wordt weer tijd om slave buddies te redden.
    * Ghostwire: Tokyo -> oke, dit is echt maffe Tokyo horror sjit. Deze makers zijn duidelijk high... op een positieve manier. Color me interested.
    * Een game van Superbrothers… high concept dus weer. JETT: The Far Shore. Ook intrigerend. Exploratie in de ruimte, the final frontier.
    * Gearbox met... MP arena style? Godfall. Meh? De muziek vond ik niet zo passend. Alsof de makers niet weten wat ze willen presenteren.
    * Van de makers van Hyper Light Drifter... (sfeervol geluid zeg!) SOLAR ASH. Apart/interessant. Wie weet. Hyper Light Drifter was zeker goed. De grafische stijl lijkt op die game.
    * Hitman III: de conclusie in de trilogie. Trailer + gameplay. Meer verticaliteit in de levels lijkt het. Grafisch strak hoor. Grote crowds weer (simulatie).
    * Het is tijd voor de kids… Astro's Playroom. Vrolijk, kleurrijk.
    * Wat is dit nu weer... het is wel leuk trouwens... een soort groot avontuur beleef je met Little Devil Inside. Verrassend gevarieerd. Een game dat zich richt op meerdere genres? Maar het verhaal staat duidelijk centraal; jouw karakter is een avonturier (tegen wil of dank?) of beleeft een klassiek "avontuur". Hij is ook een jager lijkt het. Ja, ik weet niet wat dit precies is maar het smaakt wel naar meer.
    * NBA 2K21. Veel glimmende zweetdruppels. Zijn die spelers gewaxt ofzo? ;)
    * Een pratende, lopende aardbei... opgegeten door een pratende walrus. Extreem vrolijk en kleurrijk. Island of Bugsnax… voor de jongsten onder de gamers.
    * EEN REMAKE VAN DEMON'S SOULS OH MY GOD. Daar waar de serie begon! Knijp me eff hier. :'-(_O_Ultra happy met deze aankondiging en door de remake groep Bluepoint. Die hadden toch ook de remake van Shadow of the Colossus gedaan? Als het die groep is... iets moois.
    * Een FPS game... Bethesda en ARKANE. Je herkent gelijk die signature Arkane moves! Deathloop. Ja extreem stijlvol to the max. One to watch. Love Arkane games. De bewegingen van je karakter zijn ook zo ultra soepel. Is dit nieuwe gameplay, of oude? Ik vond het erg indrukwekkend in ieder geval.
    * Suspense vibes in VILLAGE: dit dorpje doet me denken aan Resi4. Een offshoot van Resident Evil?
    * Meer weird SF in PRAGMATA. De SF groep komt zeker aan zijn trekken zeg. :D
    * Wat nu volgt is een visueel spektakel... Yep, Horizon Forbidden West. Momentje, ik veeg even mijn kwijl hier weg zeg. Dit soort grafische big whoppers zie ik graag op de PS machine. Block buster style. Next gen graphics, degelijke gameplay... en hopelijk ook een beetje innovatie op dit vlak. (Stel je voor, dit maar dan de nieuwe God of War /kwijlt weer spontaan)
    * Devs heten ons welkom op de PS5, de toekomst van gaming. Dat gaan we natuurlijk nog zien als nuchtere Hollanders. ;)
    * Nice, mooi vormpje die PS5. Hij staat verticaal. Blauwe neon band ook op de console zelf. Rond en vierkant tegelijk. Slick. Een gewone en een "digital" editie, die laatste zonder HDD neem ik aan? Die versie is een stukje slanker. Interessante variant, voor wanneer je minder ruimte hebt en niks meer geeft om games op blue ray discs. De vraag is dan wel: hoe snel laden de games op deze afgeslankte PS5 versie?
    * Afkondiging.

    ==============

    Samenvatting: een goede en vooral zeer gebalanceerde presentatie! Gewoon veel games en ook wat meer informatie over de console zelf. Maar de games stonden voorop, zoals het hoort. Sommige games waren te verwachten, sommigen een verrassing. Sommige duister, maar verrassend veel titels met een kleurrijke toon / vrolijk. Goed gelet op de concurrent. ;) Voor ieder wat wils en voor elke leeftijd. Ik denk niet dat Sony het veel beter had kunnen doen. Misschien met een zwarte PS5 ipv wit... ooit? Maar de witte bevalt mij ook. Ja, een GOEDE presentatie. En vol vertrouwen gepresenteerd. Iedereen lijkt er ook zin in te hebben. Natuurlijk is dit allemaal ingestudeerd, maar het straalt vooral veel samenhorigheid en vertrouwen uit. Goed voorbereid, ook naar de studios toe in het afgelopen jaar (de ontwikkeling vd games is natuurlijk al een tijd in volle gang). Ook in de nieuwe generatie gaat Sony niet voor een gelijkmaker. Nee, Sony gaat duidelijk weer voor de winst. En Sony lijkt ook erg trots te zijn op deze machine. Mooi zo, ben trots op je eigen product. Want wij gaan deze tjap kopen.

    Nou, kom maar op zou ik zeggen. :thumbs:

    EDIT: veel extra commentaar.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2020
    Yerewn, Reckuuza, Yi-Long en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
























     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2020
    Tim, RaouLioo, Zifnap en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Kena ziet er zo fucking goed uit ... <3
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Het is mij wel duidelijk dat ik mijn LCD moet gaan upgraden na het zien van al die filmpjes. 1080P CLEARLY doesn't cut it anymore! :D

    (Dat wordt nog passen en meten in mijn appartement. Nou ja, dan ga ik maar verhuizen. ^^)
     
    Yi-Long en Reckuuza vinden dit leuk.
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ben nu vooral benieuwd naar de prijs en hoeveel PS5's er in Nederland bij de eerste batch zitten.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik zou alvast beginnen met bestellen dan. En dan met winst verkopen. Goudmijntje. ;)

    Nee, ik heb nog een paar (twee of drie) titels die ik wil spelen op mijn Ps4Pro. Dus ik duik waarschijnlijk niet gelijk bovenop de PS5 tijdens release. Maar ik twijfel zeer zeker niet over welke console mijn Ps4 gaat vervangen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Jesus christ dat design.

    Kan er nog steeds niet bij.

    Zó lelijk. Wit ook. Christ. Op z'n minst all black. Besef ook ff dat t ding teringroot is. Same size als originele One sowieso.

    Xbox One Series X 10x doper.
     

Deel Deze Pagina