Na 1,5 jaar ook maar eens afgestoft, bovenkant eraf gehaald (nooit gedacht dat het zo eenvoudig was) en ventilator schoon geblazen. Wat een verschil al qua geluid.
@Yi-Long @RaouLioo Nooit schoonblazen met perslucht, dan blaas je het stof alleen maar naar het koelblok toe. Beter met kwastje en stofzuiger bijvoorbeeld. Maar als je het echt goed wilt doen kan ik dit filmpje aanraden (beetje offtopic wel)
Gelukkig geen spoilers inderdaad. Ik heb expres (behalve die zoe nscene uiteraard) helemaal niks van deze game gezien, maar deze launch trailer per ongeluk wel gekeken.
Kijk liever helemaal geen trailers of iets van zo’n verhalende singleplayer game. Game is toch tering vet, hoef ik niks voor te zien .
Niet overdrijven. Het is een 95 https://www.metacritic.com/game/playstation-4/the-last-of-us-part-ii/critic-reviews
Ziek gemiddeld cijfer. Zulke torenhoge verwachtingen en dan zo'n cijfer. Dan is het ook echt steen en STEENGOED!
Een vraag: heeft iemand gelezen hoe TLOU 2 loopt op een normale PS4? Ik wil deze game wel lekker kunnen spelen namelijk. Daarbij, weet iemand wat de framerate is van TLOU 2 op 1080P? Is dat 60FPS? Ik heb zelf een Full HD TV namelijk.