Ik zit niet te kijken maar lekker belangrijk hoe dat ding eruit ziet. Dikke games. Console in de kast. Niks aan de hand.
Console lijkt wel op een router, en geen fan van Disc-less hardware (waarom zou iemand dat willen?), maar verder uitstekende presentatie met toch wel 5-10 games waar ik naar uitkijk.
Mjah, maar je zou denken dat een discless console goedkoper zou zijn, maar wanneer je er een grotere SSD in zet dan zal die flink duurder worden, en dan alsnog dus minder functionaliteit, want veel mensen hebben toch nog bluray films enzo liggen. En qua BC wil je toch ook een discdrive voor je oude games.
Ik wacht sowieso altijd sales af in de PS Store, dus als ik een game te duur vind, dan koop ik hem niet. Vroeger had je gewoon de hele binnenstad vol met shops die games verkochten en regelmatig prima sales hadden (Free Record Shop, Van Leest, V&D, E-Plaza, Intertoys, Bart Smit, Dixons, Dynabyte, Saturn, Bijenkorf, en daarnaast nog speciaalzaken en bijvoorbeeld in Amsterdam een winkel als Virgin enzo) Nu hebben we eigenlijk alleen nog Intertoys die bijna geen games-afdeling meer hebben, Game Mania (in steeds minder plaatsen), en Media Markt (ook flink afgeslankt qua entertainment) Dan kun je nog in online shops soms een koopje meepikken, maar dat is ook vrij karig laatste tijd.
Ik doe aan account sharing met iemand dus betaal altijd 50% van de prijs. Nadeel is dat je dan niet kan verkopen maar ja.. dat deed ik al nooit, teveel gedoe
Tsja ik merk zelf wel dat ik steeds vaker games digitaal koop. Dus zonder disc zou een optie voor me kunnen wezen als de prijs ook echt een stuk minder is. Praten we over 50 euro ja dan kies ik natuurlijk gewoon voor met disc.