Allicht vergelijkbaar met Far Cry 5 en Far Cry New Dawn. Zelfde map, maar toch anders en kortere campaign
Eens, maar dat vind ik van wel meer Amerikaanse lokaties. Ook in race games als NFS telkens een beetje dezelfde vibe/omgevingen. Maar goed, vandaar dat ik hoopte dat Insomniac iets meer creatieve vrijheid had genomen op hun world design (en eigenlijk ook op character design), maar ze hielden het helaas vrij 'realistisch'. Als je dan ziet hoe een New York/Spidey eruit KAN zien in een film als Spiderverse, dan hoop je toch dat ze met nieuwere delen meer die kant op gaan qua design.
Initial release date: May 12, 2020 Developer: Easy Trigger Games Designer: Tommy Gustafsson Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, Microsoft Windows, macOS, Linux, Macintosh operating systems Publishers: Coffee Stain Studios, Coffee Stain Publishing Ik heb Huntdown een paar weken geleden uitgespeeld. Erg gave game, gedrenkt in een heerlijk zwarte SF sfeer. Gaaf geluid ook!
Daarom gaat het zo snel. We hebben inmiddels een groepje (waaronder Servantes en Legendkiller) die posten over gaming. De rest moet gewoon sneller gaan lezen.
Heb PS VR gehad, ik werd maf van de draden. Beeld resolutie was ook ruk, blij dat ik hem weggedaan heb. In de commercial hierboven zie je de draden weer allemaal eens hangen.