Waarschijnlijk o.b.v. de gedachtegang dat crossgen games niet alles uit de sterkere generatie halen. Vraag is wel of deze game dat nodig heeft.
Dit idd. Game zoals we die zagen zag er trouwens geweldig uit, en zoals ik tijdens/na de presentatie ook al aangaf is dit de game die het meeste indruk op mij maakte, maar cross-gen betekent vaak gewoon dat developers toch beperkt zijn in hun visie omdat ze met de oudere hardware rekening moeten houden, ipv volop gebruik kunnen maken van de nieuwe mogelijkheden die een next-gen console met zich meebrengt.
Als de graphics zijn zoals in de trailer ben ik al tevreden. Dan maar lagere resolutie graphics op ps4 en 30 fps. Dan maar laadtijden op ps4. Als de.ps5 er zoals de trailer uitziet in 60 fps zonder laadtijden is het prima. Het graphische verschil tussen games aan het begin van de ps5 cyclus zullen niet zo'n groot verschil met de eindgames van ps4. Deze generatie draait om beter geluid, betere performance, lichteffecten en laadtijden. Kent iemand trouwens Perfect Dark Zero nog? Was niet crossgen maar zag er niet next gen uit destijds
Hij staat voor eind dit jaar gepland. Kena: Bridge of Spirits is an upcoming action-adventure game developed and published by Ember Lab. It is scheduled for release in late 2020 for Microsoft Windows, PlayStation 4, and PlayStation 5.