WB GAMES TOONT IN AUGUSTUS NIEUWE GAMES
DE NIEUWE ROCKSTEADY-GAME EN EEN NIEUW BATMAN-SPEL?
Tijdens het DC FanDome-evenement in augustus is WB Games van plan om nieuwe aankondigingen te doen.
Het DC FanDome is een virtueel evenement rondom DC, dat op 22 augustus wordt gehouden. WB Games heeft dus aankondigingen van dat evenement in petto. Het lijkt dan ook waarschijnlijk dat het bedrijf daar een game of meerdere games gebaseerd op DC-franchises toont.
Fans wachten al geruime tijd op nieuwe DC-games van Warner Bros. Zo zou Rocksteady - de ontwikkelaar van de Batman: Arkham-games - aan een nieuwe game werken die mogelijk gerelateerd is aan Suicide Squad of Superman. Ook zou er een nieuwe Batman: Arkham-game in ontwikkeling zijn. Tot slot wordt er ook aan een Harry Potter-game gewerkt.
DIT ARTIKEL DELEN
Michel Musters Redacteur bij Gamer.nl en InsideGamer.nl. Houdt van allerlei soorten games, van klassiekers als Mario, Metal Gear en Zelda, naar moderne meesterwerken als Red Dead Redemption en The Witcher 3, tot experimentele hoogvliegers als Rez, Limbo en Lumines.
REACTIES
SMAAKMAKER 17 juni 2020 08:56
NICE! 0X
Hyped kan niet wachten om te zien waar Rocksteady mee bezig is oa. Hopelijk op een normale Nederlandse tijd. Maar heb vakantie nog dus eventueel in de nacht opblijven is ook geen probleem.
ARDYN 17 juni 2020 11:13
NICE! 0X
Nee WB. Ik wil het nu.
En dit meen ik wel, als er op dit event geen aankondiging komt van de nieuwe Batman game en/of de Harry Potter RPG(iets minder wss).
Dan… ja… word ik nog meer pissed. (Mensen moeten wel begrijpen dat WB (en devs, en schrijvers) dit Batman project al jarenlang teasen en fans klaar zijn met die teasers van onaangekondigde games)
SMAAKMAKER 17 juni 2020 11:44
NICE! 0X
@Ardyn
Ik denk eerlijk gezegd dat je daar Harry Potter, Batman van Warner Montreal rocksteady hun DC project en injustice 3 te zien krijgt. En zou dat het geval zijn. Dan zet Warner een puike game presentatie neer.
ARDYN 17 juni 2020 15:29
NICE! 0X
@smaakmaker
Het is een DC Event, dus ik ben niet zeker of we daar Harry Potter RPG te zien gaan krijgen.
Van Rocksteady is nog erg weinig nieuws echt bekend, daarom weet ik ook niet zeker of daar iets van komt, hangt af van hun project en ook hoe ver zij zijn. WB presenteert games pas kort voor release, vandaar.
Ik wil vooral gewoon de Batman game, daar zijn teasers vanuit WB zelf gekomen. Al jarenlang. De HP RPG was gewoon gelekt, dus is officieel gezien niet bekend, we hebben er ook verder niets echt over gehoord(buiten de leak laatst, die details uit de eerste leak soms erg tegenspreekt).
De Batman titel was geteased in eind 2018 door een dev, later ook door een schrijver van DC(die de bedenker is van de Court of Owls), de studio zelf die ineens een teasers plaatst met logo's van gelekte info, erg veel leaks überhaupt al rondom de game, etc. Iedereen en zijn of haar moeder weet dat de game eraan komt, laat het dan gewoon zien….
Maar ja, we krijgen ook nieuws over The Suicide Squad film van James Gunn en The Batman van Matt Reeves… dus ik ben wel happy.
SMAAKMAKER 17 juni 2020 16:06
NICE! 0X
@Ardyn
Harry Potter denk ik haast van wel ondanks dat het geen DC is. Want de game moet volgens geruchten nog dit jaar uitkomen.
Rocksteady is sinds 2016 al met een nieuwe game bezig. Maar toch hopen dat ze daar eindelijk wel van te zien krijgen.
En die Batman game je weet wel dat die niet door Rocksteady gemaakt wordt maar door de iets mindere Warner Bros Montreal als ik het goed heb.
LOG IN OM TE REAGEREN[/paste:font]
POLL Klik om te vergroten...