Ooooh. Het gaat over 't kopen van de cyberpunk console ipv de cyberpunk game. Nu snap ik hem Eigenlijk stond 't er best duidelijk.
Toch opvallend, zo relatief kort voor release. Ik heb het persbericht hierboven gelezen, maar ik ben benieuwd of dit ook de daadwerkelijke reden is. Hadden de devs dit niet eerder zien aankomen dan? Of is het gewoon een move om deze game meer "next-gen proof" te maken?
Hahaha wel een slimme zet. Limited Edition console komt uit -> consoles sold out -> mondje kan open: 'sorry jongens en meisjes maar uhhhh... de game is uitgesteld' .
Weet niet of dit al bekend was maar ook de PS4 versie krijgt gratis upgrades/patches als je hem op de PS5 gaat spelen https://www.reddit.com/r/PS5/comments/hbokpc/cdpr_investor_call_confirms_cyberpunk_bc/
De next-gen versies verschijnen vermoedelijk in 2021 heeft CD Projekt RED aangegeven. De games zullen er al wel mooier uit gaan zien als je deze op de PlayStation 5 / Xbox Series X speelt, maar de 'echte' next-gen versies bevatten meerdere verbeteringen.
Mjah, had ik sowieso wel verwacht van deze geweldige dev. Goede zaak, maar ik koop de game toch pas wanneer ik next-gen heb. Je hebt wel kans dat je straks de PS4/XBO versie cheap kan scoren in een aanbieding, en dan dus die upgrade doen.