[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.981
    Ook best wel hectisch

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik weet niet waar het over gaat, maar ik ga ervan uit dat ik gewoon win, en zoniet, dan is het doorgestoken kaart.

#YILONG2020

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
  4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ja, ik druk nooit op onbekende links, internet-safety enzo, maar ik verwacht volgende week gewoon de hoofdprijs met de post te ontvangen.

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
  6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    En we gaan zo nog lekker even hier door. ;)

Steam game festival, summer edition. 36 Demo's gedownload. Demo impressies, deel 6...

* Orx: Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik bij deze titel ben gekomen. Het lijkt wel een beetje op Carcassonne (het bordspel), met dan real time strategy/tower defense in de mix gegooid. Je hand zit vol met kaarten. Overdag leg je wegen en dorpen aan, 's nachts vallen de orks jouw kastelen en landgoederen aan. Het is mogelijk om nieuwe kastelen te bouwen (die met boogschutters jouw landgoederen beschermen), evenals troepen in te huren. Hoe langer de wegen zijn die je aanlegt, hoe meer goud je verdient. Grafische stijl is heel opvallend, beetje gotisch. Ik denk dat deze unieke game heel interessant is voor een bepaalde groep mensen. Deze heeft een sterke "bordspel" vibe. Check it out!

* Raji: An Ancient Epic: ook al gecovered door Modder-Eter. Deze game deed mij ontzettend aan Prince of Persia denken. De allereerste 3d game van Ubisoft, toen het nog vrolijk was. Veel klimmen en klauteren, veel juggling, puzzelen en vechten (arena's). Raji wil haar broertje Golu redden van de demonen en wordt daarbij bijgestaan door Durga, godin van de oorlog. Durga eert Raji met de divine Trishula (trident), één van de machtigste wapens van de godin. Maar zal dit genoeg zijn om de demonen te verslaan? Deze game is doordrenkt van Indiase folklore. Love it.

* Retro Machina: Clank van Ratchet & Clank heeft zijn eigen game gekregen! Het is niet Clank, maar zo voelt het wel. T/m de mind control om andere robots te besturen. ERG leuke puzzle/platform/adventure game met een sixties SF vibe (denk aan Bioshock maar ook Fallout). Animaties zijn lekker soepel en graphics zijn kleurrijk. Puzzels zijn niet te moeilijk in de demo, maar interessant genoeg waardoor je het gevoel van tevredenheid hebt bij de oplossing. Uitgestoten van de kolonie gaat een eenzame robot op reis om zichzelf te "repareren". Maar is hij het wel die de reparatie nodig heeft, of zijn omgeving? En waar zijn al die vreemde wezens, "mensen" genaamd, gebleven? In zijn quest zou deze robot zomaar eens antwoorden kunnen vinden op vragen die hij niet durfde te stellen! De trailer hieronder is al een jaar oud; grafisch is het spel inmiddels al een stukje verbeterd. Erg charmante game!

* The Riftbreaker: net zo goed als ik had gedacht/gehoopt. Deze game heeft niks met Starcraft te maken, zoals bepaalde YT filmpjes suggereren. Dit is "They are Billions" waar een horde aliens jouw basis bestormen, terwijl jij deze basis opbouwt en steeds verder ontwikkelt. De inheemse levensvormen zijn het duidelijk niet eens met jouw exploitatie van de planeet. Basebuilding: niet alleen muren en turrets, maar ook fabrieken om grondstoffen te mijnen, een armoury om jouw hero unit van kogels en andere wapens te voorzien. Maar natuurlijk ook stroomcentrales (verschillende varianten) en pijpleidingen, want al deze gebouwen vragen om energie! Deze game is realtime, inclusief dag en nacht cyclus. Je speelt met een hero unit, een walker, die standaard al een minigun en plasmazwaard als equipment heeft. De walker is erg sterk, maar wanneer je de eerste keer het "tapijt" aan aliens op je basis af ziet golven wordt het snel duidelijk waarom deze turrets ook noodzakelijk zijn om te overleven. Je kunt niet overal tegelijk jouw basis beschermen en daarnaast raken grondstoffen op. Meerdere basissen zijn nodig om grondstoffen op pijl te houden en dit alles moet gemonitord worden. Gelukkig behoort het bouwen van een gateway ook tot de mogelijkheden, zodat je snel heen en weer kunt teleporteren. Er bestaat ook research van nieuwe tech, maar de demo liet weinig toe op dit punt. Hectische en erg snelle game! Erg gaaf, vooral omdat de omgeving ook grotendeels verwoest kan worden. Graphics zijn van extreem hoge kwaliteit voor dit speltype en het geluid is ook goed. Dit maakte de snelle actie op het scherm alleen maar stoerder. Dit wordt een HEEL goede titel. :thumbs:

Initial release date: 2020
    Developer: Exor Studios
    Publisher: Exor Studios
    Platforms: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

Mooie titels. En ik ben nog niet eens klaar met alle demo's. Morgen meer! ;)

Laatst bewerkt: 20 jun 2020
    Zumpelvelder en Modder-Eter vinden dit leuk.
  7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Steam game festival, summer edition. 37 Demo's gedownload. Demo impressies, deel 7...

Nog één demo extra gedownload, nadat ik Wanderbots zag spelen...

* Fae Tactics: er zijn maar weinig goede games in de stijl van Tactics Ogre en Final Fantasy Tactics. Er is Fell Seal: Arbiter's Mark, maar die game heeft IMO niet zo'n mooie sprites en animaties. En natuurlijk is er Disgaea, maar die game is wel erg uitgebreid (en maf). Fae Tactics hoopt deze leegte op te vullen, met sterke gameplay en prima animaties en geluid. De muziek is trouwens gecomponeerd door Hyperduck Soundworks, bekend van het spel Dust: An Elysian Tail. Aanvalscombo's zijn in deze game gemakkelijk te maken en elke unit heeft zijn eigen unieke vaardigheden. Het is uitgebreid, zonder dat je gelijk wordt overweldigd met opties. Mooie animaties ook voor elke unit; geen generieke "moonwalk" op een tile maar iets dat bij het karakter past. Het verhaal introduceert langzaam steeds meer van de wereld en haar karakters. Peony is op zoek naar haar moeder en wordt bijgestaan door haar onafscheidelijke maatjes, de hond Chico en de watervogel Payachin. Deze titel hou ik zeker in het oog!

* Rise Eterna: Fire Emblem alike. Verpakking is oké, maar tijdens de combat doet de verdediger nooit een counterstrike. Je valt dus aan en de verdediger soaked passief de damage, ook in melee. Dit in tegenstelling tot Fire Emblem, waarbij de aanvaller als eerste slaat en de verdediger daarna reageert (mits nog levend en binnen bereik). De combat voelt daardoor heel statisch aan. Tegenstanders op de kaart reageren vaak ook niet. Je moet al héél dichtbij met jouw karakters staan, willen zij jou aanvallen. Ik mis ook een experience bar, maar dat is misschien de demo. Als laatste: is dit weer typisch zo'n Aziatisch ding waarbij de hoofdpersoon (een man) omgeven wordt door de supporting cast van alleen maar (jonge) vrouwen? Het lijkt wel een harem en het voelt slijmerig aan. Had er meer van verwacht, maar deze titel deed het niet voor mij.

* Shing!: een brawler / beat-em up! Uniek aan deze titel is dat op de gamepad de aanvallen van jouw karakter gekoppeld zijn aan de rechter analoge stick en de hoek waarin je de stick duwt is gelijk de hoogte van de aanval. Op deze manier is het mogelijk om lage, midden en hoge aanvallen te "mixen", waarbij rechtomhoog een uppercut is. Nog een keer omhoog aantikken is achter je tegenstander aanspringen en in de lucht jugglen. Klinkt leuk, maar in de praktijk leidt dit er bij mij toe dat ik alleen maar wat met die stick zit te slingeren en totaal niet precies aanval. Vaak weet ik nog niet eens wat ik doe, maar mijn karakter maait er als een malle op los. Een extreem "sloppy" aanvoelend vechtsysteem, ondanks dat het soms spontaan ogende combo's oplevert. Audiovisueel zeker niet verkeerd, met 3d modellen zelfs. Maar dit is duidelijk geen Streets of Rage 4. Sterker nog: deze game toont aan hoe expert gebouwd en ultra precies het vechtsysteem van SoR4 is. IMO de superieure titel. Shing! is leuk voor een potje tussendoor (heeft wel 4P coop dacht ik), maar meer ook niet.

Impressies deel 8 onderweg! :cool:

Laatst bewerkt: 20 jun 2020
    Modder-Eter en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zifnap als je een eigen site begint neem me asjeblieft mee.

Enne modder als je nog vette real time tactical games ziet hit me up.

One love

Yellow 13, Zifnap en Modder-Eter vinden dit leuk.
  9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Steam game festival, summer edition. 37 Demo's gedownload. Demo impressies, deel 8...

Het is weer weekend en het demo buffet gaat nog even door! ;)

* The Slormancer: gekke naam, maar dit is een verrassend gave game. Eigenlijk is het een soort mini-Diablo. Je duikt in dungeons, killed alle tegenstanders en portals. Daarna ga je weer terug naar de stad, verkoopt spullen (niet mogelijk in de demo), rinse and repeat. Wat gelijk opvalt is de aandacht voor details, gecombineerd met humor. Sommige animaties zijn prachtig, zoals de huntress (boogschutter) die vrolijk rondhuppelt als een "leprechaun". Je hoort buiten beeld boogschutters aanleggen (de pees naar achter trekken) en de "swish" van je boog klinkt lekkerrrr! Sowieso klinken alle geluidseffecten erg zuiver. Al snel ben je multi shots aan het knallen terwijl je over de grafzerken huppelt. En dan die achtergrondmuziek: het lijkt wel het spookslot van de Efteling, compleet met zangkoor! Diverse abilities ook om te upgraden (a.d.h.v. de "slor", dit zijn de zielen) en er zit zelfs een Path of Exile passives table in het spel. Twee uur later merk ik op dat ik toch wel een beetje verveeld ben. Alleen het (randomised) kerkhof veld is beschikbaar, met als exclusieve tegenstanders skeletten + boogschutters. En geen (mini-) boss in het vooruitzicht. Op het forum bevestigen de devs echter dat er meer tegenstander in de maak zijn. En ook meerdere soorten levels (zie de trailer). Leuke verrassing dit! :thumbs:

* Solasta: Crown of the Magister: Tactical Adventures heeft voor deze game de licentie gekregen van Wizards of the Coast om met AD&D ruleset 5.1 te mogen werken en dat merk je aan alles. Alsof het op de muren is geschreven: dit IS advanced dungeons & dragons. Ik heb het niet alleen over de ruleset, maar ook de sfeer in de demo. Orks hebben een caravaan aangevallen en de level 3 party duikt de mijnen in om de gekidnapte mensen te redden. Iedere held heeft hiervoor een andere reden: de dief wil een dikke beloning zien en de fighter wil pragmatisch zijn vaardigheden in de vechtkunst trainen. Intussen ziet de goedwillende cleric van de groep het als haar duty deze mensen van het kwaad te redden. Deze persoonlijkheden komen tot uiting in diverse dialogen (Bioware style) en party banter en zijn uitgekozen tijdens "character creation" (hoe gelovig of hoe pragmatisch iemand is etc). Verder veel gevechten, tactische style (denk Divinity 2), met duidelijke hoogteverschillen (inclusief bonus en penalties). Oh, en equipmentgewicht speelt een belangrijke rol in dit spel. Zelfs een zak munten heeft gewicht, dus je kunt niet alles wat los en vast zit meezeulen in dit spel. Draagvermogen is gebaseerd op hoe sterk jouw karakters zijn. Ik lees veel positieve berichten over de AD&D implementatie in dit spel en überhaupt de kwaliteit van de demo. Dit zou weleens een hele sterke RPG kunnen worden, naast Baldur's Gate 3. Audiovisueel ziet het er goed uit, maar de karakteranimaties in de dialogen zijn nog star. TA heeft niet het budget van Larian. Tegelijkertijd worden heel veel elementen in Solasta prima in beeld gebracht. Belichting (schaduwen van toortsen o.a.) is top notch en tegenstanders zien er prima uit. Zoals de spinnen die vanaf de muren vallen in het eerste gevecht. Spell effects zijn ook mooi gedaan. En dat alles ondersteund door een overzichtelijke UI. We worden verwend in 2020/2021! <3_O_

* Tears of Avia: tactics game, JRPG style. Ik vond het erg generiek, van de avatar portretten tot de abilities. Tears wil ook erg Final Fantasy zijn. Wanneer de wizard de meteor spreuk afvuurt zie je een filmpje van de aarde en een grote meteor die uiteindelijk jouw tegenstanders verpulvert. Het heeft alleen niet het budget en de flair van FF, dus dan ziet er eerder "geinig" uit. Wat volgens mij niet de bedoeling is bij een meteor impact. Verder ook GROTE DAMAGE NUMBERS. Abilities doen gemakkelijk 2,5K+ damage, maar wanneer NPCs (tegenstanders) en jouw helden ook 4K hitpoints hebben maakt dat gelijk minder indruk dan je zou verwachten. Flauw van me, de demo begint ook ergens middenin het verhaal, met een level 25+ groep. Toch ruikt deze game iets teveel naar cliché elementen, waarbij elegance ontbreekt. Leuk wanneer je niks anders te spelen hebt of absoluut 100% positief met typische animé helden een avontuur wilt beleven. Tears lijkt in de basis een capabel spel, maar legt het IMO uiteindelijk af t.o.v. de sterke concurrentie. Toch ziet de trailer er beter uit dan de demo... dus wellicht een oude demo versie? In de demo ontbreekt ook context voor jouw acties, dus wie weet...

Dat was het weer voor vandaag. Morgen de laatste zes demo's! :)
    @Tyrant: ik kan je op de PC een bak met vette RTS games opnoemen, maar helaas ligt dat wat lastiger op de consoles. Wanneer je liefhebber van dit genre bent, misschien toch overwegen om van platform te wijzigen. ;) Riftbreaker trouwens niets voor jou? Weet dat het niet echt RTS is, maar misschien vind je de combinatie van genres interessant. Trouwens, is jouw laptop echt niet in staat de nieuwe remake van C&C / Red Alert te draaien? Er zijn sites om dit te testen ("can my PC run it").

Laatst bewerkt: 21 jun 2020
  10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Steam game festival, summer edition. 37 Demo's gedownload. Demo impressies, deel 9...

Ook dit buffet begint langzaam op de raken. Maar ik heb lekker gegeten. :D

* Unbound: Worlds Apart: denk Limbo, maar metroidvania style en in kleur. En met meer verschillende soorten puzzel elementen. Zoals een lokale alternatieve dimensie: in dimensie 1 is de platform om te springen niet aanwezig, in dimensie 2 is dit platform om te springen wel aanwezig. Er is een stuk in totale duisternis, waarbij je alleen wat ziet wanneer je stilstaat. Uiteindelijk is het zelfs mogelijk de zwaartekracht om te draaien. De hoofdpersoon is Soli, met een magiërshoed die als brandende kaars fungeert (story element). Soli's dorpje wordt vanuit een andere dimensie aangevallen nadat een ritueel is mislukt en het is aan Soli om zijn dorpelingen te zoeken en het gevaar af te wenden. Voor de fans van Limbo achtige games!

* Undungeon: de wereld is vernietigd en uiteengereten in de Multiverse. Het is aan de Herald om door middel van o.a. tijdreizen het multiversum te repareren en weer "heel" te maken. Deze "reparaties" leiden daarbij tot veranderingen in de stabiliseerde ecologie en de vraag is natuurlijk of het netto-effect positief, of negatief is. Dit SF verhaal is verrassend filosofisch getint. Undungeon heeft als actie/rpg heeft een interessante grafische stijl en goed geluid. Een slow burner ook; Undungeon geeft zijn mythe niet zomaar prijs. Je zult als speler de lagen als die van een ui moeten wegpellen om tot de kern van de waarheid te komen...

* Vault: Tomb of the King: graphics zijn erg eenvoudig, maar gameplay staat als een dijk. Dit is de topdown variant van The Lost Vikings. De ridder kan met zijn zwaard aanvallen en blokken duwen, de dief kan snel over vallen rennen en andere vallen onschadelijk maken, en de magiër kan schieten en licht in de duisternis brengen. Door vrijelijk te schakelen tussen deze drie helden versla je de valstrikken en uitdagingen in deze mysterieuze tombe. En soms moet je ook snel schakelen, omdat de puzzels om gecombineerde vaardigheden vragen. Zoals de ridder om een tegenstander te verslaan en daarna snel de dief om een opkomende needle trap te deactiveren. Later leren de helden meer vaardigheden en met het verzamelde geld zijn meer unieke perks te leren. Het geluid is verrassend sfeervol en alle tekst (ook al is dat niet veel) is ingesproken. Eenvoudig, maar leuk.

Straks deel 10. Het wordt tijd voor het desert...

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Steam game festival, summer edition. 38 Demo's gedownload. Demo impressies, deel 10...

Laatste ronde! Wat heeft de demo grabbelbak nog voor ons in petto?

* The Red Solstice 2: Survivors (bonusgame): demo stelde niet teleur, al lijkt online coop de hoofdattractie te zijn. In de tutorial speel je met een spacemarine en natuurlijk is het lab (of waar je ook bent) helemaal overrompeld door mutanten. Topdown actie, Alien Breed achtig (Team 17). Tijd om de uitgang te vinden. Schieten kan manueel maar ook met "overwatch" op je wapen aangezet. De AI neemt het schieten dan voor je over, steeds met een korte pauze tussen potentiele doelen. Had deze feature nog nooit in zo'n spel gezien. Kills geven experience, waarmee je uiteindelijk nieuwe vaardigheden unlocked. Goede graphics en effecten. Het schieten voelt prima aan. Online potje in mijn eentje gedaan, maar dat is niet zo leuk. 4 Speler coop kan nog wel eens erg interessant worden. Deze titel heeft potentie.

* Vigil: The Longest Night: 2d Dark Souls en lijkt erg op Salt and Sanctuary. Graphics en geluid hebben de vibe van een duister sprookje, maar ik vond de besturing niet helemaal lekker lopen. Het lijkt wel alsof animaties eerst hun ding moeten doen, voordat je een andere move kunt uitvoeren. Niet lekker "snappy" dus. Ook waren er diverse klachten over de kwaliteit van het schrijfwerk. Ik zou zeggen: check de trailer en je weet of het iets voor jou is. Het design van de wereld en de tegenstanders is in ieder geval creatief te noemen.

* The Way of Wrath: tja, crasht steeds nadat ik de campaign opstart. Ik zie wel een cursor, maar de rest van het scherm blijft zwart en daarna houdt het spel het geheel voor gezien. Dan maar een trailer. Game beschrijving: "The Way of Wrath is a story-driven turn-based tactical RPG set in an ancient world governed by shamanistic laws. You explore the beautifully handcrafted landscape, rebuild defenses of an old fort, take on quests and unite war-torn people against the imminent wrath of enemy forces."

* Zoria: Age of Shattering: leuke game om mee te eindigen. De luchtige toon doet me erg denken aan Divinity, terwijl het perspectief juist veel gelijkenissen heeft met Neverwinter Nights. Zoria is een isometrische RPG, party based combat (turn based). Het is een copy van andere fantasy systemen, maar het werkt wel (al mis ik attacks of opportunity in de gevechten). De graphics zijn niet ultra complex, maar plezierig voor het oog. Dat geld ook voor de geluidseffecten en de muziek: plezierig. Het voelt als een episch RPG aan, maar dan gemaakt onder double-A budget i.p.v. triple-A budget. UI is overzichtelijk en het zoomen en ronddraaien met de camera werkt soepel. Deze game speelt prettig weg. Wanneer je veel fantasy RPGs speelt, voelt Zoria als een warm bad aan. Nergens aanstoot gevend, maar de wow-factor is ook iet wat beperkt. Maar soms is zo'n "oude bekende" ook fijn. Een beetje zoals Tears of Avia (zie deel 8 ), maar dan de westerse variant. En met meer aandacht voor de verhaallijn in de demo. Dat hielp deze game te waarderen! In de demo wordt het borderfort belegerd door een invasieleger. Aan jou als ondercommandant om hulp te bieden bij de aftocht. Eenmaal ontsnapt ga je op zoek naar meerdere party leden. Je zult alle hulp nodig hebben, op weg naar de koning. Want het land wordt door de vijand sneller overspoeld dan verwacht en waarom reageert het leger en de royalty zo traag? Met meer vragen dan antwoorden gaat jouw held op een lange reis...

Dat waren alle demo's! Leuk zo'n Summer Festival. Covid19 of niet, dit mag van mij wel blijven. Die grote games beurzen zijn leuk voor triple-A studio's, maar kleinere studio's komen daar nauwelijks tussen of vallen door de hoeveelheid lawaai totaal niet op. Een online festival met o.a. demo's en dev streams geeft juist meer zichtbaarheid aan de kleinere studio's en dat vind ik alleen maar goed voor de diversiteit. En er zitten zeker een aantal pareltjes tussen!

Pyoonexk vindt dit leuk.
  13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Lekker jongen.

Waar haal je de tijd vndaan

Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Door steeds nieuwe interim opdrachten mis te lopen in RL. 8)

Maar al die vrije tijd heeft ook zijn charme, zolang het duurt. Tijd om nu even te "gaming detoxen".

Reckuuza vindt dit leuk.
  15. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
  16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    goed nummertje wel

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Gemengde gevoelens over de nieuwe Crash games.

Was groot van van de games op ps1 en ps2.

Het lastige is: ga je veel afwijken van deze gameplay, is het dan nog wel een Crash game?

Inmiddels zijn we wel bijna 4 console generaties verder dan Crash 1 tot 3 dus iets meer vernieuwing zou niet gek zijn.

Daarnaast vind ik Crash zelf heel lelijk uitzien. Het is het gewoon net niet. Vond Crash er is de remake trilogie veel beter uit zien.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857

OG

Barbabravo en Alexknl vinden dit leuk.
  19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Outer Wilds (2019) [Nee, niet The Outer Worlds! En nee, nu niet Outer Wilds googlen, want je verpest het voor jezelf. Ik heb je gewaarschuwd!]

Geen demo deze keer, maar een volledige game die ik vorig jaar overgeslagen heb omdat ik wachtte op een PC Game Pass release. Ondanks dat de game al tijdens op Xbox Game Pass verkrijgbaar was kwam hij maar niet op PC Game Pass. Dit komt waarschijnlijk vanwege een deal met Epic om de game als timed exclusive op de Epic Store aan te bieden. Vorige week kwam de game dan eindelijk uit op Steam voor een mooie prijs, waardoor ik hem direct aangeschaft heb. En wat was deze game zijn prijs waard, en zelfs zoveel meer! Ik wist niets over de game, behalve dat het voornamelijk om ontdekking draait. Deze onwetendheid heeft de game zeker extra goed gedaan. Dit is daarom ook met terugwerkende kracht by far mijn GOTY van 2019 en een van de beste ervaringen van deze generatie. Ho, wacht!!! Voordat je nu allerlei trailers, reviews, video reviews en dergelijke gaat bekijken, doe dit niet! Mocht je interesse gewekt zijn en je weet, net als ik voorheen, niets over de game, volg dan mijn volgende advies: Hou je van een game waarin exploratie de centrale focus is en ben je gun fights, vechten en al die andere onzin beu? Hou je van een game waarbij je door middel van deze exploratie een verhaal ontrafelt? Ga dan deze game spelen en laat je meenemen op een geweldig avontuur!

Laatst bewerkt: 22 jun 2020
  20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347

Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina