Ook door 18 mensen gemaakt toch? best leip Ik ben toch blij dat dit soort meer simpel ogende games nog gemaakt worden, elke game moet tegenwoordig maar met de maximale toeters en bellen en grootste werelden dit dat worden uitgebracht.
Attentie mods, Recks account is gekaapt. Asap locken of ww wijzigen. Dit klinkt namelijk veel te verstandig! EDIT: Nou ja, semi verstandig. Dit is weer "simpel ogend". Vals alarm jongens, het is wel Reck.
@Zifnap Ik moet zeggen dat ik je misschien nog wel prettiger vind dan Dulle. Die deed echt ziek veel, teveel soms en jij doet net genoeg en soms wat meer om XBW, met wat anderen, in leven te houden. Ga zo door! @Servantes ook een goed voorbeeld en voor pre order aanbiedingen @AgentSmith ... No hard feelings kerel.
Dan weet jij niet hoeveel tijd ik vorige week in die demo's heb gestopt. Dat was echt wel over het randje moet ik zeggen. Maar uiteindelijk wel waard (voor die keer) en wat dat betreft heb ik er de tijd nu ook voor. Vanaf deze week weer "gewone modus". Edit: En je vergeet NLegendkiller die hier ook regelmatig nieuwe games post.
"Dying Light Hellraid, the demon-themed DLC pack for Techland's open world zombie FPS Dying Light finally has a release date. The Hellraid DLC will be released on July 23 for PC, PS4, and Xbox One." Zelfs nu nog DLC voor Dying Light. Na al die jaren, wat een support. Al begrijp ik dat Techland al aan Hellraid werkte voordat Dying Light het licht zag.
Nu bezig met Control op aanrader van Zifnap. Je wordt echt in die game gezogen. Hele aparte sfeer met creepy vibe.