1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Heb m vanmorgen opgepikt bij mediamarkt. Uurtje gespeeld ofzo. Tot nu toe wel positief, grafisch zoals verwacht erg indrukwekkend. Tot om weer Ellie en Joël te zien. Pikt goed op waar het vorige deel afliep.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Off topic een beetje, maar hij zegt in iets meer dan een minuut van deze review, aan het begin, het nodige over de game van dit topic. En dat is niet best en voor hem ook een reden om geen review van TLOU 2 te doen. Mack begint mij de laatste weken steeds meer tegen te staan. 8)
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mack is een zuurpruim, die zich veel te vaak gericht gemene opmerkingen heeft op weet ik wie of wat. Ik vind het niet professioneel. Kritiek is prima, maar hou het constructief.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat begon mij de laatste weken ook steeds meer te irriteren aan hem. Heeft het bijna nergens anders meer over. Denk ook niet dat het beter gaat worden...! :)
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Game vandaag opgehaald na weekendje weg en wel pre-order. Begin is wel weer lekker hoor. Best wel kippenvel, koptelefoon op, sfeer, muziek, beetje hype allicht. Ganeplay haalt me er dan wel weer een klein beetje uit maar is okeish. Deel 1 alleen dan letterlijk 2.0. Ja dit voelt wel goed.

    Hierbij merk ik weer hoeveel een goede headset + geen afleiding bijdraagt aan de immersie. Lekker man, gamen is top.

    Wereld van verschil of ik via de home cinema speel of met headset. Tweede is immersie x 10
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Alsof dat kans maakt. Ik ben nu (denk ik) halverwege. Ja er zitten een aantal twists in die niet leuk zijn/moeilijk naar te kijken, maar het maakt het verhaal wel interessant. Niet ieder verhaal hoeft goed af te lopen, niet ieder verhaal hoef je het mee eens te zijn. Maar persoonlijk vind ik het een stuk boeiender dan de gemiddelde dertien in een dozijn adventure game.
     
    NuclearGoat en RudeRob vinden dit leuk.
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gamers die denken dat een petitie helpt om een ontwikkelaar een game opnieuw te schrijven en te maken.

    wE nEeD tHe gAmE wE dEsSrVe

    [​IMG]
     
    Reckuuza, NuclearGoat en Cyndris vinden dit leuk.
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Tja, hoe fucking verwend en 'entitled' kun je zijn ... !?

    Ik ga straks een petitie started om ervoor te zorgen dat JK Rowling Harry Potter aanpast, zodat ipv dat hij magie leert, hij kung fu gebruikt om al zijn vijanden te verslaan.
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Pas maar op straks gaat JK via haar twitter zeggen dat hij dit al die tijd al kon
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Bij de PS5 schaf ik gelijk een nieuwe headset aan. Misschien wel de PS5 headset zelf, wanneer die van goede kwaliteit is.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gamer Privilege lijkt het wel. Koop de game dan niet denk ik dan. 8)
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik zit er een paar uurtjes en vind het toch wel weer erg vet. Er zit meer tempo in dan het vorige deel en ben nog geen frustrerende stukken tegengekomen waardoor ik de game wil wegleggen, wat bij deel 1 wel het geval was. De omvang van de levels is soms wel overweldigend. Spanning zit er goed in. Grootste klacht is dat ik 2 keer heb gehad dat ik een een cut scène triggered waarna ik een bepaald gebied niet meer terug kon waar ik nog wilde exploreren, irritant. Verhaal vat me tot nu toe minder dan bij deel 1, maar ben nog niet zo ver. Gameplay en ook het stealth aspect komt in mijn beleving echt beter uit de verf doordat je lekker door kan pushen en verschillende approaches kan gebruiken. Het lijkt iets gemakkelijker dan vorige (beide op normal difficulty). Voor degenen die moeizaam of niet door deel 1 kwamen zou ik deze niet direct afschrijven, game speelt beduidend vlotter vind ik.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Oh ja dat niet meer terug kunnen is irritant. Ik wil alles plunderen voordat ik verder ga.
     
  15. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ik heb hem dit weekend pas dus ben niet zeker, maar ik hoorde iemand zeggen dat als je een deur ofzo ingaat waar je lang op een toets moet drukken, dan weet je dat je niet meer terug kan; klopt dat? goeie indicatie dus om ff verder te gaan looten voor je de deur in gaat dan he
     
    Yellow 13 en Yerewn vinden dit leuk.
  16. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ah nice thanks!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat werkt een beetje dus als een dungeon in een MMO als het klopt. En hopelijk klopt het... makkelijk genoeg om te onthouden. :)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat klopt. Bij zo'n prompt altijd even het afgelopen gebied 100% scouten en leegplukken.
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Gisteren day 2 afgerond, ik snap de backlash niet op het verhaal, ik vind het tot nu toe heel goed verteld. Hoe de fireflies eigenlijk uiteengevallen zijn nadat Joel in deel 1 Ellie had gered, dat Ellie er zelf achter is gekomen wat er gebeurd is. Op naar dag 3!
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    We’re delighted to report that The Last of Us Part II is now the fastest-selling PS4 exclusive ever with more than 4 million copies sold through as of June 21. This milestone would not have been reached without the support from our amazing fans, so on behalf of everyone at SIE, thank you!
    Previous records (sell-through) :
    • God of War - 3.1M in 3 days
    • Spider-man - 3.3M in 3 days

    Some additional infos gathered :
    • Best Sony launch ever in UK (physical)
    • Best Sony launch ever in Spain / Russia / Czech Republic / Slovakia
    • Biggest launch ever in Russia for a game released on PlayStation platforms (beating GTA V, previous record holder)
    • Biggest launch of 2020 in Germany
    • Most preordered Sony game ever in Brazil
    • TLOU Part II was more preordered in Europe at the same point than Spider-Man
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina