1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Terecht vind ik :).
    Zijn nu ook meer PS4’s verkocht dan toen die games uitkwamen, dus ook logisch toch? En uiteindelijk heb ik een PS(4) staan om zeker de Naughty Dog games te spelen.
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ik ben er bijna doorheen, maar eventjes tering wat ziet dit spel er goed uit. Graanvelden, vuur, bossen, de gezichten, de haren in de nek van iemand fantastisch. Behalve de gebitten, dat ziet er nog steeds wat raar uit. Maar hoe gaat een PS5 dan wel niet worden?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zelfs op de normale PS4 ziet het er echt goed uit voor een apparaat van bijna 7 jaar oud 8)
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Naughty Gods he
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En daarbovenop is de sublieme motion capture de kers op de taart.
    Combat is zó intens daardoor. Als je overrompeld wordt door een infected, of geraakt wordt en al liggend van grond nog even een paar kogels afschiet. _O_ Het is beklemmend en ik zit bij iedere encouner op de rand van mijn bank.

    Gameplay-wise zijn het gras en de wat grotere omgevingen echt een toevoeging. Ik beweeg de hele tijd van huis naar gras naar huis als ik grote groepen tegenkom: de balans tussen sneaken en actie werkt top.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2020
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Heeft al dat overwerken toch zin gehad. Hierna mogen ze wat mij betreft uncharted 1,2 en 3 remasteren met updated controls en visuals :) Ik kom er maar niet in terwijl het toch pareltjes moeten zijn.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2020
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Blij om te horen dat men op XBW gelukkig door alle negativiteit heenprikt. ND is echt een bijzondere ontwikkelaar. :)
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Nja, er is wel in eens een grote aanwezigheid van de LGBTQ gemeenschap. Maar nergens over the top, voor mij voelt het in ieder geval niet geforceerd. Ik snap dat de conservatieven nu het allemaal SJW bullshit vinden maar kom op het is 2020. Denk dat een groot gedeelte van de kritiek daarvan komt. Er zijn natuurlijk ook story spoilers waar je het niet mee eens hoeft te zijn, maar dat betekent niet dat het een slecht verhaal is.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Bovendien zoende Ellie al met een andere meid in 2013 dus het is niet nieuw ofzo.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik dacht dat het "probleem" een
    wat geforceerd transgender subplot
    zou zijn en niet zo zeer dan Ellie of vrouwen valt
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Is helemaal geen transgender. Is wat mensen zelf er van gemaakt hebben op basis van beelden. Omdat ze heel gespierd is..

    Gaat ook de eerste game worden waarvan ik een userscore achter ga laten bij metacritic, zodra ik hem heb uitgespeeld. Zo’n lage verdient ND niet.
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Er zit een meisje in wat zich als jongen identificeert, voor mij een prima reden dat ze verstoten word uit een sekte, mis daar het geforceerde een beetje. Abby is huge, maar dat kan ook zijn omdat ze traint om fit te zijn voor survival en wraak.
     
  13. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Lev is een transgender. Abby inderdaad niet, die is gewoon gespierd. Zoals @Yerewn al zegt heeft ze waarschijnlijk vanaf jonge leeftijd getraind om wraak te kunnen nemen.
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ah zo ver ben ik nog niet :+.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ACG heeft ook eindelijk de review online..
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Tip, maak een onderwerp voor je spoiler aan, nu durf ik er niet op te klikken :+

    Oeps, ik wilde @Yerewn quoten :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heel minimaal die spoiler. Gaat over de karakters en hun achtergrond en motivatie. Geen serieuze verhaal spoilers of zelfs maar spoilers over de wereld. Enkel een beetje achtergrond en motivatie zoals ik zei. Kun je mij op straffe van een ban van 24 uur op geloven. ;)
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Zitten hier spoilers in?

    Check eigenlijk nooit reviews. Alleen die van ACG en Skill Up. Maar ben zelf nog niet zo heel ver (neem er mijn tijd voor). Dus wil ook niet gespoiled worden, door deze review.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dan zou ik de review sowieso niet kijken. Er zitten scenes (niet per sé cutscenes) van verderop in het spel in.
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Spoiler is dat hij het kut vind en moet wachten tot het in de budgetbak ligt;)
     

Deel Deze Pagina