Aardig gekke docuserie op Netflix, Home Game. Net even 1e aflevering gekeken. Is maar half uurtje. Gaat over bizarre sporten. Deze aflevering ging over Calcio Storico. Echt bruut. Zouden ze een game van moeten maken. Combinatie tussen Fifa en Street Fighter.
Ooit had ik 3 aflevering van Godless gekeken in 't vliegtuig, maar nu even opnieuw begonnen op tv en dat is toch wel veel beter. Echt toffe western serie die wel beetje does denken aan Deadwood.
Ja man, Godless was echt tof. Weet er helemaal niks meer van. Misschien binnenkort nog eens kijken. Nice.
https://www.esquire.com/nl/mantertainment/a28259106/the-witcher-netflix-serie-game-of-thrones/ Witcher seizoen twee komt waarschijnlijk in 2021. In augustus starten de opnamen weer. Tweede seizoen zal gaan over hoe Geralt een Witcher werd. Best tof.
Warrior Nun bouwde tergend langzaam op. Laatste paar afleveringen werd het eindelijk ok, eindigt de laatste aflevering midden in de climax van het verhaal. Dat is toch te debiel voor woorden? Echt midden in een actiescene. Echt fucking weird gewoon.
Tja, die eerste paar afleveringen zijn mwah. Daarna een paar afleveringen wel geinig, maar wat ik zei, die laatste eindigt belachelijk abrupt.
Ja man krijg zowaar zin om weer eens Red Dead Redemption te spelen. Heerlijke soundtrack en pacing ook.
Wat vinden jullie van Snowpiercer? Heb de eerste 6 EP's gezien, vond het best vet eigenlijk. Lang niet van het niveau Breaking Bad ofzo maar het concept is tof en de opbouw van het verhaal is ook sterk.
Eerste twee afleveringen vond ik niet overtuigend genoeg om verder te kijken. Misschien als het hele seizoen erop staat. Ik kijk wel uit naar The Old Guard. Actie met Charlize Theron. Deze vrijdag op Netflix.
O nu we toch bezig zijn wij zijn vnv ff begonnen aan The Sinner S03. Krijgt wel bizar slechte critics dus ben wel benieuwd.
Je vraagt je soms toch af hoe er met de hedendaagse budgetten zoveel troep uitkomt die het aangluren niet waard zijn
Zo ja, deze heb ik ook uitgezeten was niet heel denderend. Ondertussen ook Shooter S3 aan het kijken, ook weinig goeds. Netflix game wel aardig uitgespeeld vgm.