1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] F1 2020

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2020.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    haha die sub is goud
     
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    F1 draait nogal om 'op het randje rijden'. Best jammer wel dat de enige dev met de officiële licentie geen zin heeft om die randjes legit te maken. Het foutje van Bottas in Q3 kun je niet maken bijvoorbeeld, want er ligt geen grind daar in F1 2020. Die gasten hoeven geen fuck te doen behalve wat kleurtjes te updaten elk jaar en weer €69,99 cashen. Dat soort dingen mag je best verwachten toch?
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415





    Twee heel verschillende reviews qua opzet.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beide reviews niet helemaal gezien, maar wel tof dat de bovenste het bijvoorbeeld ook heeft over de banden en hoe aardig dat eigenlijk is. De onderste heeft het voor een deel vooral over hoe compleet deze editie is en zoiets in zijn geheugen nog amper gezien te hebben in F1 games. En dan het probleem inderdaad van sport games die elk jaar uitkomen, dan wordt innoveren inderdaad een stuk moeilijker. F-1 2020 lijkt mij voor het eerst in jaren echt leuk. Mijn laatste F-1 game die ik echt helemaal gespeeld heb was 2013. Heb 2019 wel, maar amper aangeraakt. Krijg echt zin om deze van 2020 flink op te pakken. :)

    Edit:

    Mack heel erg tevreden en alleen over de muis support gaat die even los, maar als console gebruiker heb je daar geen last van. En aan het einde wil hij graag VR zien van Codemasters. Hele toffe review, eerlijk en rustig en bepaald niet zo negatief als hij vaak in andere reviews is. :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2020
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    nergens lees ik hoe de game speelt met controller.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    In de woorden van Mack: "sheit".

    :+
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik speel zelf F1 altijd met controller (xbox controller op PC) en vind het wel goed werken. Kan makkelijk meerijden met mensen met een fancy sim setup.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ook met TC en ABS helemaal uit? Dat doe je dan beter als ik :+
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nee die heb ik wel (gedeeltelijk) aanstaan inderdaad haha.
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Meer PS racers? Mijn PSNid is Surreallistic79. Voe me gerust toe voor de leaderboards! Dat is iets wat ik dus wél mis aan de xdoos. Daar had ik een shitload aan mensen op mn friendsleaderboards....
     
    Alexknl en Smok3y vinden dit leuk.
  11. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    spel nu 2 dagen aan het spelen. Super spel, echter al 2 bugs tegen gekomen.

    Eerste bug tijdens tijdrit in Zandvoort.......ben lekker aan het racen en in ineens zwart scherm en weer terug in het xbox dashboard.....

    Tweede bug, race in China.....begonnen op de rode band en tijdens de pitstop gewisseld maar de gele. 3 rondjes voor het einde krijg ik bericht dat ik nog moet wisselen van banden, omdat ik anders niet voldoe aan het banden regelement.

    Ben gewoon doorgereden, omdat ik er aan had voldaan. GEDISKWALIFICEERD...

    Jammer dit...
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die dashboard bug ken ik ook van Witcher 3, vaak gehad. Denk dat het een probleem van de console is. Speelde jij niet op de Xbox One? Daar heb ik het dus geregeld gehad. Die andere bug ken ik niet. Het gebeurd vaak tijdens het te snel maken van beslissingen. Ik ging ook vaak te snel en pats, dashboard en vervolgens kon ik weer lang wachten voordat de game weer opgestart was. De laadtijden in deze game zijn overigens ook erg lang imo.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Games spelen op een Xbox One. Daar gaat het al mis!
     
    Yellow 13, Alexknl en Jorrie vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Yellow13NL Playstation 4. Voeg me toe. :p
     
  15. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik had het ook op Zandvoort in time trial
    Op het moment dat ik een snellere tijd neerzette klapte hij terug naar Steam met een foutrapport melding en het stuur deed raar, bleef hangen zeg maar. Dit was op de PC
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Samenvatting: een technische verbetering, vooral merkbaar op de One en base PS4. Performance is beter en meer consistent, ondanks de upgrades.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2020
    Alexknl vindt dit leuk.
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind de overtake button wel een goede toevoeging, hoef ik niet steeds de ERS in dat kleine menuutje aan te passen. Heb hem op L3 gezet i.p.v. L1. Al het nieuwe van MyTeam is echt wel een leuke toevoeging aan de game, ben daar ook vanmiddag direct mee begonnen en al twee volledige GP's achter de rug. Bevalt goed tot nu.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heerlijke game geworden inderdaad. Wat mij vooral opvalt is het gevoel van snelheid. Dat is echt goed gedaan. :eek: Ik kort mijn seizoenen overigens in tot 10 GP's, alleen mijn favorieten en daar zit Monaco niet bij. :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Poeh toch wel pittig met zo een controller sturen. Zal nog veel oefenen worden denk ik.

    Met welke instellingen spelen jullie?
    En met controller of stuurtje?
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    2019 met controller gespeeld, denk dat ik met de PS5 wel een stuurtje ga halen, lijkt me toch fijner.

    Ben benieuwd of de nieuwe tracks die aangekondigd zijn ook toegevoegd worden aan deze game, dan heb je een behoorlijk aanbod aan racetracks :D
     

Deel Deze Pagina