Nee ik refereerde naar een topic waarin een niet nader te noemen persoon voor €80 een pot handcreme had gekocht .
Kingdoms of Amalur; Last-gen niet veel verder gekomen dan de character-creator, een leuke kort-harige waifu gemaakt, maar wellicht dat ik de remake een nieuwe kans geef ... Trailer vrij nietszeggend trouwens. Gewoon CGI.
https://tweakers.net/nieuws/169476/nacon-gaat-met-microsoft-licentie-xbox-controllers-maken.html JAAAAAA.
Oeeeeh ik zie daar dat die kui ook een Ps4 controller met Xbox layout hebben gemaakt: https://tweakers.net/i/r2AsMtHr8v6L...strip_exif()/i/2002533502.jpeg?f=imagegallery Iemand ervaring mee? Sticks op de goede plek!
Wat is dat lege blok de laatste tijd groot bij jou, Yellow. Heb je daar onzichtbare tekst staan ofzo? EDIT: Oh, dat komt door de awards aan de zijkant waarschijnlijk.
Weet je wat nou het lullige is; als ze die plastic cases niet transparant blauw, maar strak (niet doorzichtig) zwart of wit hadden gemaakt, dan zag het er prima uit. Maar ja, waarom zou je 3 seconden en een paar knaken aan een vormgever besteden als je een miljardenbedrijf als Sony bent ... (!)
Welcome to Yara, a tropical paradise frozen in time. As the dictator of Yara, Anton Castillo is intent on restoring his nation back to its former glory by any means, with his son, Diego, following in his bloody footsteps. Their ruthless oppression has ignited a revolution. FIGHT FOR FREEDOM Play as Dani Rojas, a local Yaran and become a guerrilla fighter to liberate the nation YARA TORN APART Fight against Anton's troops in the largest Far Cry playground to date across jungles, beaches and Esperanza the capital city of Yara GUERRILLA FIREPOWER Employ makeshift weapons, vehicles, and Amigos, the new Fangs for Hire to burn the tyrannical regime to the ground
Is dat Gus? Zo moeilijk om nog iets voor de presentatie over te houden ubi? Man man man En wat een kutgeneric setting ook weer, gebiedje A t/m Z heroveren incoming. Ach leuk weer voor de kids. En Yellow.
Op Death March ja. Gewoon even Swallow goed doseren. En nee Reckuuza, niet dat wat je nu denkt. Edit: Eindelijk weer eens een game waar Mack zich positief op vast kan bijten.