Mjah, niet zo vreemd dat ze voor een fictieve setting hebben gekozen, anders krijg je weer gezeik vanuit zo'n land en andere hoeken dat de overheid en lokale bevolking slecht afgebeeld worden. Ik ben benieuwd in ieder geval. Zal gewoon weer zo'n game worden die leuk is om te spelen, maar geen 10/10 game of course. Het is wel een van onze eerste kijkjes op een open world game die gemaakt is voor next-gen, dus op zich maakt dat nieuwsgierig. Als ze die playground en alle voertuigen en tools leuk maken, en AI van de NPC's is in orde, tja, prima dan.
Oké ziet er wel aardig uit qua setting, interessanter dan die cult. Hopelijk kunnen ze een keer beetje focused story schrijven. 5 was wat dat betreft al een vooruitgang tov 4 vond ik. Ben stiekem wel benieuwd naar deze titel.
Komt op mij meer over alsof ze makkelijk proberen te scoren met een bekende acteur, verre van overtuigd...
DAY ONE - NEW, VAST, OPEN WORLD ENVIRONMENT LIKE YOU HAVE NEVER SEEN BEFORE - NEW WAYS TO APPROACH MISSIONS - MOST VARIOUS RANGE OF ENEMIES YET EVER SEEN IN A VIDEOGAME - BIGGEST WEAPON RANGE EVER - BIGGEST WORLD WE HAVE EVER MADE, MORE DIVERSE THAN EVER - NEW, INITUITIVE, PROGRESSIVE COMBAT MECHANICS - REAL WORLD DAY/LIFE CYCLE, MORE REALISTIC THAN EVER - BUY THE SEASON PASS TO GET AN EXCLUSIVE PREVIEW OF THE 2 MOST GENERIC AS FUCK EXTRA STORYLINES AND CLAIM YOUR GOLDEN FLAMETROWER SKIN NOOWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Let op mensen, de trailers van Far Cry 5 lieten ook veel mooiere graphics zien. Ik heb die game gespeeld. Ziet er goed uit, maar niet trailer kwaliteit. Ik zie hetzelfde bij deel 6 ook gebeuren; de graphics zien er te opgepoetst "shiny" uit.