1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik vind het gewoon jammer dat die survival elementen zijn toegevoegd. Verplicht eten, drinken en weet ik veel is niet leuk in games. Laat mij gewoon lekker aanklooien zonder die onzin.

    En dat rustig lopen in kampen is ook ergerlijk ja.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik speel het spel met vlagen een beetje en ik moet mezelf nog elke keer als ik terugkom weer afvragen hoe die health-bar nu ook al weer werkte. Eén element liet zien hoe snel je health regenereerde en de andere hoe dood je was, maar welke welke was moet ik elke keer m'n hoofd weer over breken :p
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jorrie en ik die het eens zijn. Wauw. :+
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Had voor mij ook niet gehoeven maar om eerlijk te zijn, zoveel last had ik er ook niet van. Je hebt toch altijd zat eten op voorraad.

    Ik heb enorm van deze game genoten maar je moet er wel de goede 'mindset' voor hebben als je het gaat spelen. Je kunt niet lekker snel door de wereld rushen zoals in bijvoorbeeld AC Odyssey. Je moet het super chill spelen en niet missie na missie willen voltooien, maar accepteren dat je op weg gaat om een missie te doen en een uur later nog niet klaar bent omdat je allemaal andere afleiding tegenkomt. Dan is deze game wel echt genieten van de bovenste plank :)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Na chapter 3 ook niet meer aangeraakt. Vond de zware elementen ook niet veel fun toevoegen (allerminst).

    Sowieso vind ik Rockstar overrated as fuck
     
    Yellow 13, fredfenster en Jorrie vinden dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Was even de oudere posts in dit topic aan het doornemen om te kijken of ik ook veel last had van dat verplicht eten enzo, en dit plaatje viel me op. Lijkt me dat dit uit een missie komt die ze later eruit hebben gehaald, want ik kan me deze missie niet herinneren, maar misschien iemand van jullie wel ... ?
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Was dat niet met een terror krokodil?
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Dat kan idd, sowieso in dat gebied, maar was dat niet in een bootje?

    Deze foto lijkt meer op het besluipen van een hangout.

    Ben wel van plan de game weer helemaal vanaf het begin opnieuw te beleven zodra next-gen er is en we wellicht weer wat upgrades zien.
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Bekend beeld wat volgens mij gewoon onderdeel is van de hoofdverhaallijn via een niet te missen opdracht voor Dutch. Alleen geen idee meer hoe de missie zou heten of in welk hoofdstuk deze zich afspeelt.

    Zelf nog steeds 4 achievements open staan voor deze game. Online eigenlijk alles gedaan, behalve dan rank 50, dat lijkt nog een eeuwigheid te duren, super saai nu. (game oogt en voelt online ook kwalitatief veel minder goed aan)
    Offline nog aan het worstelen met het zoeken naar die dieren en nog wat missies op gold zetten. Maar kan mij er in fases nog maar moeilijk voor motiveren. Die dieren zoeken wat dan niet spawnen daar waar ze eigenlijk wel voor zouden moeten voorkomen is ronduit frustrerend. 8)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Gebruik even spoilers, mensen.


    Maar over de screenshot:
    Dit is 100% de locatie waar je de moonshine moet opblazen / stelen tijdens een missie met Dutch en Bill (volgens mij?)
    Het lijkt me dan ook dat dit wellicht een eerdere versie van die missie is geweest, aangezien deze characters hier ook op de screenshot lijken te staan.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoe moet ik die in vredesnaam redden als heel Blackwater verboden terrein is, met gevaar vooreigen leven? De missie ervoor ook al iemand gered uit gevangenis en dat werd een bounty van 285 dollar dankzij hem. Kan weinig beginnen in mijn eentje als ze ook massaal schieten op mijn paard. Iemand tips? =(
     
  12. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Je moet toch gewoon die boot volgen dan? En dan op de plek waar ze uitstappen daar knal je iedereen omver :)
    Edit: volgens mij kom je helemaal niet in Blackwater met die missie, alleen op de rand van dat gebied
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar dat is overal knalrood en ik word in het gebied ten noorden daarvan nog gepakt voor 285 dollar boete. Als ik naar BW ga, is er weliswaar geen bounty, maar alles is daar dus rood en die gast die ik moet bevrijden zit net buiten BW met een bende. Die marker stuurt mij steeds langs paden en het is heel lastig om überhaupt ongezien die missie te beginnen. Het is de enige missie die ik nog kan doen voor er nieuwe komen. =(
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dacht dat die missie juist vrij recht toe recht aan was wanneer je gewoon de missie markers volgt. Stealth in het begin bij het water, daarna wat gave shootouts tussen de heuvels maar nooit problematisch zover ik mij kan herinneren.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, maar die missie over Sean word gewoon lastig omdat ik zonder verklaring dead or alive ben in dat gebied, al vanaf het begin van de game. Ik probeer me zo goed mogelijk aan de regels te houden, wil mijn geld en dergelijke aan andere dingen besteden. En het gebied ten noorden van BW, daar moet ik 285 dollar ophoesten dus. Alleen BW zelf en de grenzen van die regio zijn altijd al rood geweest en BW zelf zelfs knalrood. Kan niet zonder gevaar naar het begin van die missie met Sean rijden dus. :mad:
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Bounty's heb ik eigenlijk zelden tot nooit als lastig ervaren, meestal ook gelijk afbetaald waar kon, wat het bedrag ook mocht zijn. Kon ik tenminste weer in alle rust verder spelen.
    Blackwater is logisch dat het daar knalrood is, dat zal ook niet veranderen maar om het verhaal te volgen maakte dat in principe ook niet zo veel uit.

    Alleen als je op je zelf daar wilde gaan 'verkennen', ja dan werd het snel wel heel lastig ja. :lol: Maar met een missie kan ik mij niet herinneren dat het daar ooit problematisch werd voor mij.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het begin van de missie met Sean is ook aan het uit einde van de paadje op de map, dat net BW uitsteekt. Ik moet gewoon mijn eigen pad volgen en niet over de wegen gaan. Stay on the roads zoals ze in Oblivion altijd zeiden is in dit geval een gevaar en niet andersom. Ik ga zoveel mogelijk via de bossen en probeer dan wel ongezien bij die gast te komen, maar dat gaat denk ik alsnog een probleem worden als ik niet op tijd de cutscene weet te halen. 285 dollar betalen in dat andere gebied. Waar haal ik het geld vandaan. Heb zelden meer dan 100 dollar op zak. =(
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Binnen no-time heb je zo veel geld dat je niet weet wat je er mee moet doen :9
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels de missie gehaald.

    Kun je dit even uitleggen? :confused:
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Binnenkort komt er een missie waarmee je flink veel geld kan binnenharken waardoor 200 dollar niks meer is ;-)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina