Ahhh ja mja AC blijft een zeer populaire franchise, regular gamers zullen die troep echt nog wel kopen. Ook geheel andere setting dan Cyberpunk.
Ja Cyberpunk is natuurlijk heel niche enzo, alleen voor echte hardcore gamers die dagenlang zoeken naar allerlei cult games van gekke Poolse studios die eerder een of andere onbegrepen game over een Witcher maakte. Heus niet bedoelt voor de regular gamers Nog filmpje dat Stealth toch echt wel meer aandacht krijgt. Nice.
Deze soundtrack is wel echt fucking ziek. Gecomponeerd door Jesper Kyd, wat wel een enorme baas is, gezien hij ook voor AC1, AC2, Brotherhood en Revelations de muziek maakte.
Eens, sfeer en muziek teringdik. Hoe de game er verder uitziet gewoon kut. edit: ja die ost is so far wel echt pure spuitsex zeg, tering
Reckuuza. Jouw ongenuanceerde posts met je mening over games... altijd origineel? Love it though. Irriteer me er overigens allerminst aan. Mensen die mijn geschiedenis met games een beetje kennen, weten dat ik ook genoten heb van Two Worlds I. Perfecte genezing van irritaties van slechte graphics dat. Ik ga Valhalla wel halen denk ik, setting spreekt me steeds meer aan. Enige dat ik hoop is dat het niet teveel Hellblade achtige shit krijgt.
Grafisch zeker een plaatje op de PC. Ik denk dat de next gen console versies en de PC versie aan elkaar gewaagd zullen zijn.