Nog wat Netflix nieuws. Netflix has acquired the former YouTube original series Cobra Kai and will stream a new 3rd season (along with with first two seasons). Ozark renewed for a 4th and final season, to consist of 14 episodes spread over two parts. The Last Kingdom renewed for a 5th season.
Volgens mij zijn de boeken waar de Last Kingdom op gebaseerd zijn op. Wist niet eens dat er boeken waren. Hoop niet dat er nu kutverhalen komen zoals bij GoT.
Nee hoor seizoen 5 gaat over boek 10 geloof ik en er zijn er 13 (en counting). Maar ergens denk ik dat dit de laatste is (3e seizoen van Netflix)
The Old Guard gekeken gisteren. Vond het best een leuke film. Rustiger dan ik had verwacht, maar wel met actie. Lijkt erop dat ze hier een franchise van willen maken. Zitten ook wel wat goede acteurs in. Alleen de bad guy was iets te veel karikatuur, maar ja, mocht de pret niet drukken. Best ok, zou ik zeggen.
Bizar slecht acteerwerk vooral haha. Ja god en dit ben ik ook nog aan het kijken >< Lekker bezig wel.
Cursed eerste twee afleveringen gezien. Je verwacht het niet maar....best matig. Ga het wel afkijken.
Ik ben nu aan Vikings begonnen. Dat werd ook stuk minder in latere seizoenen he? S01 is wel nice tot dusver. Daarna ga ik maar een serie buiten Netflix volgen want de nieuwere series vind ik allemaal echt ondermaats. Dat algoritme van ze werkt niet bij mij.
Vikings is na een dramatische gebeurtenis met een zeer bekend personage snel bergafwaarts gegaan, tot een punt waar uiteindelijk afleveringen nog geen 7,5 kregen volgens mij, in lijn met de ''beste'' afleveringen van Knightfall. Heb overigens hetzelfde met The Last Kingdom, maar al vanaf het begin. Vikings heeft met een personage als Ragnar een geweldig personage, dat icm Aethelstan en Eckbert geweldige dialogen heeft opgeleverd, tot alles als een kaartenhuis in elkaar viel in seizoen 4 volgens mij. Zonde en dat is ook een reden dat ik veel films en series laat liggen. Heb niet veel zin om nog tijd te spenderen aan rommel. Chernobyl daarentegen: De fuck hey. Met name de laatste aflevering van die serie. Emmy's mogen ze van mij in verdrinken.