Weet nog wel dat je zonder blikken of blozen 500+ in de kas kan gooien dan. Spoiler: Spoiler Na een tijdje kan je die hele trip naar Tahiti zelf bekostigen.
Weet niet precies hoeveel, maar met alle lijken looten, alle goldbars enzo heb je op het eind best wel wat geld.
Als ik niet gestoord wordt tijdens het looten. Heb zometeen een missie met John, maar eerst nog iets voor Micca. Geen idee wanneer act 2 klaar is.
Je kan ook side activities doen zoals treasure hunts of die bounty's hunten. Sowieso inderdaad alles looten. Op een gegeven moment stroomt het geld aardig binnen
Spoiler Werk je met Chapter 2 niet naar een bankoverval toe? ;-) zou daar maar eens op focussen. Verder moet je anders even Gold Bar locations zoeken via Google. Easy moneys.
Inmiddels chapter 2 afgerond. Was wel gaaf, maar wat word je erg aan het lijntje gehouden in het verhaal zeg. Nu chapter 3 en: Spoiler Nieuwe kamp locatie, voor zolang het duurt.
Verhaal geef je weinig ruimte ja. Dat is opzich wel jammer, maar gelukkig is het verhaal wel heel goed en tof om te volgen. Cutscenes zijn ook zo fantastisch
Ja, hoogstaande kwaliteit van acteren. Zit echt naar een goede western te kijken. Heb mijn eerste echte upgrade ook gekocht. Wil zo snel mogelijk fast travel vrijspelen. Ik word een beetje gek van het steeds alles te paard te moeten bereizen. Benieuwd naar de rest. Heb overigens een goudstaaf verkocht... die leveren veel op, maar waar kan ik ze eigenlijk voor mezelf verkopen? Heb mijn eerste voor het kamp verkocht, mede vanwege de upgrade.
Volgens mij bij de Spoiler fence op Emerald Range. Beetje vage dude ergens in een grote schuur aan de zuidkant van de Range. Kun je ook wagens en postkoetsen bij inleveren voor geld.
Bedankt voor de informatie. Gelukkig zit ik daar niet echt ver vandaan, maar eerst nog even 60 dollar afbetalen.
Camp upgrades zijn overigens volledig optioneel, dus als je ergens geld wil besparen zou ik het daar doen.
Blijft jammer dat de post-game van RDR2 niet gewoon een soort Stardew Valley werd waarin je naast je farm ook opdrachten voor je friends en de sheriff enzo doet. Dit had de ultimate cowboy/outlaw/farming/hunting simulator kunnen worden.
Vlieg bijna door het verhaal. Hoofdstuk 3 nu ruim op weg. Best wel tof verhaal, maar ik haat het dat ik steeds alles bijna zelf moet doen. Dutch: Meest overrated character imo. Arthur it is. Benieuwd waar dit eindigt.