1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Lijkt me vrij sterk. Games als PES hebben juist een grote afzetmarkt nodig, aangezien ze elk jaar releasen. Als ze geen Xbox games kunnen verkopen wordt het een nog lastiger verhaal.
    Anderzijds lijkt het mij voor Sony ook geen interessante deal om PES als console exclusive te pushen, het is allesbehalve een system seller. Daarnaast hebben ze vrijwel alle Konami games al exclusief (de games die je wél exclusief wil hebben) zoals Metal Gear en Death Stranding, dus beetje zinloos om dan te gaan betalen voor Konami.


    Maarrrr misschien heb ik het mis natuurlijk.
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Zou uit nostalgisch oogpunt wel leuk zijn. Wat hoop ik dat ze hun oude glorie terug gaan vinden. Een voetbalgame voor de liefhebber, de fijnproever. Het neusje van de zalm, de crème de la crème, de krenten in de pap. En nu is het gewoon pap.
     
  3. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Sterkte Han
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik heb wel het gevoel dat in Azie PES nog steeds populairder is dan FIFA. Was in December in Japan en kwam vrijwel geen FIFA tegen, maar zeer zeker wel PES, en ook in Hong Kong lijken veel gamers de voorkeur te geven aan PES. Al zal dat bij de jongere generatie wellicht iets minder zijn.

    Ik weet niet of PES een PS5 exclusive zou moeten worden. Ten eerste naai je op die manier een beetje al je fans op Xbox, en ten tweede wordt je dan als developer wel erg afhankelijk van Sony, wat natuurlijk ook niet altijd goed afloopt.

    Nou zou ik PES sowieso nooit kopen op de XBOX vanwege het hele Option File gedoe, maar goed, dat is weer een ander verhaal ...
     
    Tyrant en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Is er al bekend hoe ze het het EK gaan verwerken in Pes? Online poule spelen tegen anderen zou leuk zijn. En dat je kan doorstromen naar de finale.
     
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Update pes is er met het ek! Alleen jammer dat het alleen offline is...
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Toevallig mensen die m op de pc spelen hier?
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dus de AC Milan en Inter licensie zijn ze nu ook kwijt.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Er komt dus dit jaar geen nieuwe PES, maar versie 2020 zal worden geupdate. Dit is denk ik wel de juiste beslissing van Konami.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    jammer maargoed als je dit dan ziet xd

     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Waarom jammer vind het juist een goed iets. Liever zo dan dat ze full priced een pes releasen met wat roster updates en hier en daar een paar kleine aanpassingen.

    Laat ze maar lekker langer werken aan de next gen PES.
     
  12. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Prima een update voor pes 2021! 30 euro is meer dan zat!
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja eigenlijk vind ik 30 best een pittige prijs aangezien de full game meestal voor 50 te verkrijgen is en ik meestal zelfs voor 45 a 47 weet te bemachtigen.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    En als je 1 maandje wacht heb je de game meestal al voor zo'n 30 euro ofzo. De laatste jaren wacht ik steevast eventjes tot die price-drop.

    Ik hou de huidige games gewoon zoals die is en ga geen upgrade kopen. Kijk wel of er maybe een nieuwe Option File komt, maar zelfs dat heeft, mede door Corona, nu niet echt prioriteit.

    Blij te horen dat ze naar Unreal engine gaan, en hoop dat het ook qua gameplay wat positieve stappen weet te maken.
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Een nieuwe engine legt de verwachtingen wel altijd direct hoog bij mij, maar kijk er zeker naar uit. Unreal Engine en sport, ben benieuwd. :)

    Een jaar een update, het andere jaar een nieuwe game zou eigenlijk bij sport games de normale gang van zaken moeten zijn. Misschien zelfs maar één keer in de drie jaar een volledige nieuwe game. Nu koop je soms jaren op rij een game die haast identiek oogt aan zijn voorganger.
     
  16. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben zelf totaal niet blij met hoe ze spel in september gaan updaten. Ze verwachten dat je €30,- ga betalen voor praktisch alleen een roster update (die je nu ook al krijgt). Ik had ook verwacht dat je je Myclub team kon meenemen (aangezien het alleen update is) maar die wordt ook gereset. En de uitwerking van het EK was een aanfluiting en zullen ze vast weer "groots" gaan brengen voor 2021.

    Dit is eigenlijk nog erger in mijn ogen dan als ze nieuw deel uitbrengen met minimale aanpassingen. Want je kan merendeel van roster al zelf aanpassen en als je op PC speelt was spel sws al voor minder dan €30,- te krijgen.

    Zo jammer was na x aantal jaren eindelijk weer terug bij PES en dan doen ze dit :mad:
     
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Raad je idd aan om op de PC te gaan spelen ;) ben zelf ook overgestapt van een PS4 Pro naar een Gamepc dat draait de game soepel en natuurlijk de vele mods geweldig !
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik hoop dat dit de ommekeer wordt voor PES. De community heeft al vaker geroepen dat ze dit moeten doen. Een jaar overslaan en volledig focussen op een release met een nieuwe engine en eindelijk doen ze het. Ik hoop dat ze het van scratch gaan opbouwen en weer de old skool filosofie gaan oppakken. Een perfecte mix van arcade en sim, irritante menu deuntjes, jaren 90 intro's, verschillende coverstars. Gaat heen met die Barca liefde, wordt een beetje irritant. The pitch is ours!
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ze doen nu 2 jaar niets ipv 1 en gooien er in 2021 weer gewoon verplichte Regens in
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Als jij als Konami de rechten hebt om Barca en Messi te gebruiken, terwijl licenties juist je zwakste punt is in vergelijking met de concurrentie (FIFA), en daar heb je dus flink voor moeten betalen, dan ga je daar gebruik van maken.

    Persoonlijk ook liever gezien dat dat niet nodig was, maar ja, het is nu eenmaal zo.

    Als het aan mij zou liggen zou ik sowieso een geweldige photo-mode toevoegen en dat koppelen aan een goede edit-mode voor de interface, zodat mensen bijvoorbeeld screens en fonts enzo kunnen aanpassen en een eigen experience kunnen creeren.
     

Deel Deze Pagina