Ik speel hem ook op de pc. Daar loopt het spel idd beter dan op console. Ik heb alleen wel altijd issues met online potjes. Het spel vind praktisch nooit iemand waardoor ik dat maar heb opgegeven. Co-op online daarin tegen werkt gewoon prima. Ik had liever gezien dat ze niet een PES 2021 update zouden doen en 2020 nog jaar ondersteunen. Maar dat was wishful thinking, had ik eigenlijk ook wel kunnen weten aangezien ze veel rare keuzes maken in het spel.
enige jammere is dat je op de pc ook maar 60fps hebt terwijl je bijv bij FIFA veel meer kunt halen wat de game ook soepeler laat draaien imo
@rubenpol007 Ik ben verwikkeld in allerlei medische testen. Zaken die met minder geheugen te maken hebben Denk bijvoorbeeld met Parkinson en Alzheimer. Dat wil niet zeggen dat ik die ziekten heb. Het zijn maar testen. Wat de nieuwe PES betreft: Ik las hierboven dat de PC-versie beter is. Is dat echt zo en waar ligt dat dan aan?
Dank je. Ik weet nu dat het géén Alzheimer is, maar wat het wel is, is nog niet duidelijk. Over PES: Welke versie hebben jullie? Standard versie of een van de clubversies? Ik overweeg de standard-versie te kopen.
Ik heb Pes2021 de Barca editie op de PS4. Er is ook een nieuw pes topic Han. Fijn dat het in ieder geval dat niet is.