Lijkt er dus op dat het nog even duurt voordat de volgende generatie in huize Modder komt te staan. Hopelijk is rond die tijd een kleinere versie van de PS5 beschikbaar.
Niks van gezien maar was het wat? Welke games sprongen er uit? Goed om te horen dat ze met een Fable bezig zijn, kan die mooi op de pc gespeeld worden.
Is 't al bijna tijd voor een Game of the Generation topic aangezien Ghost of Tushushimimama zo'n beetje de laatste game is van deze consoles? @Zifnap @Reckuuza
Ik vroeg het omdat het mij heel erg verbaast wanneer iemand hoopt dat een game exclusive blijft. Vind het ook super triest om mensen die op een ander platform spelen een game te misgunnen.
Dat misgun ik ook niemand, maar ik speel het gros van mijn games op de Xbox One X en met de komst van deze game naar de Xbox kan ik hem wel van mijn harde schijf halen op de Playstation 4. Ik ben nog maar vanaf het begin van de game. Speel teveel op de Xbox One X. Playstation 4 heb ik eigenlijk alleen gekocht voor de exclusieve games. Hopelijk valt de prijs mee voor de Xbox release.
Dus dan heb je de game gekocht in de verwachting dat ie Sony exclusive zou blijven, zou ik zeggen. Maar w/e.
Dus in a sense is hij nog steeds exclusive, aangezien het origineel op de PS4 dus een andere versie met betere graphics betreft.