1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Hier hetzelfde, kom niet meer op de xbox voor race spelletjes. Enkel nog op de PC en is ook lastig om allemaal om te zetten. Heb dan ook een rig staan met sturen voor enkel op de pc.

    Andere spellen doe ik nagenoeg niet, maar heb Doom wel aangeschaft en dan ook op de PC. Als ik het stuur eraf haal, dan kan ik net een klein tafeltje erin zetten voor mijn keyboard en muis. Kortom xbox krijgt enkel tijd voor netflix ivm 4k en dvd's.
     
    hillss vindt dit leuk.
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    DriveHub gisteren verkocht, dus kan officieel m'n stuur en pedalen niet meer op een Xbox aansluiten. 100% over dus.

    Tenzij Horizon 5 uitkomt ofzo. Die speel ik lekker met controller op de OLED in 3rd person view :p
     
    hillss vindt dit leuk.
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Of gewoon op je PC via crossplay.
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Misschien Paradise City die is geremasterd deze gen.
     
    Taab vindt dit leuk.
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    In navolging van anderen hier, is voor mij ook het einde van Sim-racing nabij.
    Liep al langer met het idee om het weg te doen, want heb het letterlijk sinds de laatste XBW-race niet meer aangeraakt.

    En gezien de current-gen op z'n laatste benen loopt en ik verwacht dat Fanatec deze techniek niet op de nieuwe Xbox Series X laat werken (niets over opgezocht, gewoon gevoel), dacht ik dat ik het beter nu kon verkopen dan over een half jaar. Mocht ik over een jaar of wat weer de drang hebben om lekker te sturen op de Xbox, dan koop ik het dan gewoon opnieuw. Hele fanatec-set is mij echt super bevallen!

    Via Marktplaats een goed bod gehad voor alles, waarbij ik minder dan 150,- verlies heb geleden op het hele zwikkie. (lang leve de Black-friday aanbieding toen <3)
    Dus gisteravond maar alles afgebroken en weer netjes ingepakt zoals ik het destijds ook nieuw kocht. Toch wel een raar gevoel om na dik 16 jaren geen stuurtje meer te hebben voor de PC/Xbox.

    [​IMG]

    Overigens niet gestopt met racen/rijden.
    Sinds vorige week woensdag is mijn Supermotard af, dus donderdag gelijk afgereisd naar Spa Francorchamps (Het RACB kartcircuit) voor 3 dagen Sumo-rijden!
    Tevens in de afgelopen 3 weken een dag Zandvoort en dag Assen gedaan met de 701 SM.

    Laatste Supermotard-sessie van afgelopen zondag met de Honda:


    En het nieuwste race-ijzer!
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Wie nog meer dan? :+ De meeste zijn next-level gegaan haha.

    Wel erg tof die Supermotard! Kan me voorstellen dat je simracen aan de kant schuift en daar je geld en energie in steekt.
    Overigens wordt alles compatible straks op de Series X, maar Fanatec spul heeft inderdaad bijna geen afschrijving, dus maakt toch niet uit.
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Die stap gaat deze jongen niet maken. Daarvoor vind ik het gewoonweg te duur voor dure hobby nr. 4 of 5.
    Ik ken mijzelf, deze jongen settled niet voor een GTX 1060 op een i5 processor, dat gaat weer volledig over de top. Zoals bijna altijd.

    Inmiddels zit er ook alweer bijna 10k in die veredelde crossmotor en dan is hij nog niet eens af :p (zadel, koppeling, andere remmerij, kroonplaten, stuur, moeten nog).
    En dan te bedenken dat mijn oorspronkelijke raming van de kosten ongeveer 7000,- was. :p OEPS!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    @Jimmy J. Ga je ons nog inlichten over je TREQ avontuur?
    Of moet ik nog even wachten op groepskorting?
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Nee ik dacht, die @Kimi NL heeft net alles verkocht, heeft geen zin meer dit :p
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ja, maar je moet toch ook nu wel weten dat er geen grotere impuls-aankoper is dan ik.
     
    Jimmy J. en B Tender vinden dit leuk.
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Kimi NL vindt dit leuk.
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nou, dat wordt niks. :p
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Wat is TREQ? Zit nu al maanden te wachten op Microsoft Flight Sim dus mogelijk ga ik ontspannen die kant op, ook qua hardware vrij veeleisend dus wacht eerst hoe hij draait op de One-X t.o.v. PC high of ultrasettings. De beelden op ultrasetting zien er wel mega gaaf uit zoals deze:

     
    Pyoonexk en hillss vinden dit leuk.
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik ben een bedrijf begonnen in de wondere wereld van het simracen :)

    Misschien ook iets voor @Alexknl met z'n nieuwe stuurtje :cool:
     
    Alexknl en B Tender vinden dit leuk.
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je nog een Nederlands simracing team wilt sponsoren met meerdere officiële KNAF NK titels in handen, stuur maar een PM :D
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    @Jimmy J. Dat had ik nog niet meegekregen. Shop en website ziet er mooi uit. Veel succes met zijn drieën.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905


    Ik had het ook niet meegekregen @Jimmy J.. Ziet er goed uit, en de timing om in deze business te stappen had denk ik niet beter kunnen zijn. Succes!
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha, mocht ik een huis vinden waar een rig past dan doe ik zeker mee!
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  20. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Tof! Als jullie het qua levertijden beter kunnen doen dan SimLab dan wordt dit nog een groeibriljantje ;) En voor mij wellicht een goed moment om te supporten + eindelijk een rig te kopen.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina