Raar dat je niemand meer kan killen in de pre-game lobby. Rare keuze imo. Helemaal raar dat ik vanavond opeens wel 1 kill had pre-game die hij ook telde in het tussentijds scoreboard. Benieuwd waarom deze keuze is gemaakt, want geloof niet dat men dit beter of leuker vindt. Zal wel een foutje zijn. Bij tips staat namelijk nog steeds dat je pre-game mensen kan killen voor weapon xp
Misschien een late reactie, maar dat kwam omdat er een bug in de game zat die soms mensen meteen naar de gulag stuurde aan het einde van de pre-game/begin van de game. Dus hebben ze tijdelijk killen uitgeschakeld (behalve je eerste leven in de pregame).
Dat Mini Royale is een mooie toevoeging. Instant actie en potjes waarin je vooral aan het aanvallen/verdedigen bent in plaats van te looten. Lekker bezig IW.
Ik denk toch maar eens de SP spelen en netjes account aanmaken. Heb ik al ruim 100 gig op mijn HDD staan, mag ik nog even ruim 18 gig downloaden om überhaupt de SP te kunnen spelen. WTF met die data packs joh!?
Als je nu eindelijk een keer de SP speelt kun je MW dan daarna ook gewoon van je HDD halen en heb je er geen last meer van
Raak wel lichtelijk verzadigd van warzone. Merk het vooral als we vanuit het vliegtuig geen keus meer kunnen maken waar te landen. Helaas
Haha lekker...op de PS4 bij mij was die iets van 180 gig voor de update van vandaag maar ik heb Spec Ops en de SP niet geïnstalleerd. Lees in de patch notes dat de Origin12 gelukkig generfed is, hopelijk is Warzone nu wel weer te spelen