1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat vond ik ook geweldig. Zoveel herkenning. Uncle ook gewoon een personage uit deel 1. Nostalgische gevoelens krijg je ervan. Leuk om te weten waar je huisraad vandaan komt ook. Dat laatste gevecht waar Dutch ook bij was, was ook wel tof. Ruim 20.000 dollar nu. :9
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond het alleen wel erg karig dat in dat deel van de map geen content meer is. En SP DLC zal er toch echt niet meer komen.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat laatste denk ik ook niet, maar online schijnt ook niet echt geweldig te zijn. Het enige klote is dat de online spelers wel hun zin kregen. Misschien RDR 1 maar weer aanschaffen, die had die Zombie DLC nog die ik nooit uitgespeeld heb. :+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Premie aan het jagen. Nooit 100% gehaald in Rockstar games, maar wil het in RDR 2 toch eens proberen, omdat het gewoon vermakelijk is. Bounties protesteren hevig soms en beloning is mooi verschillend. Die Skinner gast daarentegen vond ik een beetje creepy om te doen. Sowieso de Skinners = Ramsay Bolton vibes. 8) En ik probeerde gisteren een paard te redden van een gast die hem kwijt was, vlakbij mijn boerderij, kom ik terug, stoot ik lichtjes die gast aan, begint die te schieten. Ja, doei dan. :+ Tot nu toe na de story best vermakelijk. :)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  5. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb dit spel op de pc laatste gespeeld voordat TLOU2 uitkwam. Alles werkte prima en nu start hij game game niet eens goed op. Alles drivers etc zijn Up To Date, Game files zijn gescanned etc. Niks werkt gewoon en kan deze game ineens niet meer spelen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Leuk he zo'n PC.
     
  7. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Mijn pc werkt prima en nooit geen problemen, alleen die Rockstar Launcher icm RDR2 is gewoon klote. Heel veel mensen hebben er last van en rockstar doet er niks aan.
     
    Alexknl en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hier hetzelfde... "Error_GFX_State" komt er in beeld na de loading en dan sluit de game zich af. Of het met de Rockstar Launcher te maken heeft ik weet het niet, maar dit is inderdaad weer heerlijk pruts werk. :lol:
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030

    What the fuck Rock*. Denk dat ik maar even wacht tot ik Red Dead ga kopen... Niet dat ik van plan was om veel online te spelen maar geef liever m'n geld ergens anders aan uit.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk: Ik kan niet meer verder in de wereld. Komt er verdorie nog een flink stuk bij in de woestijn wat ik nog niet verkend had... het gebied van deel 1 dus. Jezus, wat is die wereld groot... alleen loop ik nu een beetje stuk in mijn motivatie omdat de bounties bijna op zijn. Als ik nu terug wil naar huis moet ik echt ziek lang paardrijden. 8)
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jep. Alleen is er singe-player wise helaas weinig te doen in dat gebied van RDR1 - ik heb het nauwelijks verkend. Het voelt ook leger dan het nieuwe gebied (logisch, want het is een woestijn en het komt uit een tijdperk dat consoles ook minder detail aan konden)
     
    Barbabravo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar sowieso is er vrij weinig te doen in de SP na het verhaal. Je kan die bounties doen, maar daar schijnen er ook maar 10 van te zijn en ik heb er denk ik een paar gemist die alleen tijdens de SP te doen zijn. Ook die vraagtekens vind ik maar gaar omdat je eigenlijks niets doet en echte duidelijkheid wtf je nu precies moet doen of waar je moet zijn is er ook niet altijd. Nu een soort van quest ook van een schrijver die wil dat ik wat mensen vraag die goed zijn met een wapen. Heb de quest of hoe je dat maar moet noemen wel gestart, maar daarna in eens niets? WTF!? Vage guidelines in deze game. 8)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Inderdaad, het is echt doodzonde dat het gebied uit RDR1 zo kaal is in de singleplayer. De Online-mode valt gewoon tegen, echt jammer dat er geen singleplayer-updates zijn geweest..
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Nadat dat hele gebied van deel 1 beschikbaar kwam verwachtte ik eigenlijk dat ze wellicht een Remake van deel 1 zouden aanbieden als SP DLC, en dan wellicht nog aparte SP DLC voor Sadie (geweldig character), maar helaas, ze hebben alles op Online MP melk gegooid.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Veel van die Stranger quests zijn juist geweldig!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar dan moet je wel weten wat te doen. Gunslingers zoeken gaat hem zo niet worden. Vrees voor mijn 100 procent doel. =(
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hoezo? De vraagtekens worden gewoon op de map geplaatst voor die missie (of zelfs gewoon als missietekentje).

    En dat is er maar eentje, er zijn talloze stranger missies die echt hilarisch zijn.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat vraagteken was er wel, alleen waar ik moet zijn niet. Weet dus echt niet wat ik moet doen. Mis een quest marker zoals je die bij andere wel hebt. Bug???
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, je moet even rondlopen in het vraagtekengebied (die cirkel als je het vraagteken nadert), zo moeilijk is dat nu ook weer niet. Het is hooguit een gebiedje van 200m2. Dan vind je vanzelf waar je moet zijn.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In dit geval de bar dus, zover was ik al. Alleen daarna geeft die schrijver mij papieren. En vervolgens gebeurt er niets. Hoe moet ik die papieren dan lezen? Heb letterlijk overal gekeken, maar door die shitty game mechanieken van Rockstar kan ik het nog steeds niet vinden. Of doe ik iets anders fout??? Serieus waar de hele wereld al bekeken, maar zie nergens aanwijzingen. :confused:
     

Deel Deze Pagina