Haha had het in ander topic in reactie op Scarlet over 2007. Wilde hiermee zeggen dat Cyberpunk wel vernieuwendnis en nieteens copy paste doet.
Benieuwd naar ben ik wel. Ga hem denk ik wel halen voor de huidige generatie, maar dat is omdat ik niet zeker weet wanneer ik een nieuwe console kan of ga kopen. Waarschijnlijk wel een Playstation 5 als het zover is.
Ik heb ook geen zin te wachten tot halverwege 2021 als de next gen versie komt. Deze komt namelijk jiet gelijk met de ps5 uit.
Koop hem wel voor de PC denk ik, of wat goedkoper uiteindelijk voor de PS5.. mweh, ik hou niet van keuzes
Ik ga voor de; Xbox One X of XSX als de geruchten kloppen, 6 november mogelijk de release van de XSX. Base PS4 en Xbox One, zullen het zwaar krijgen;
"Wat een schitterende wereld zeg. Wat? Moet ik voor deze quest helemaal 700 meter verderop informatie halen? Ugh. Vermoeiend. Kut game. Bye."
Beetje wel toch? Voelt voor mij als open wereld met barrières net als bij andere Metroidvania spellen waarbij steeds meer de wereld open gaat. Met name de zee voelt voor mij open met de eilanden.