1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Microsoft Flight Simulator

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 30 jul 2020.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het moet maar even handmatig, kan die shit nooit zo snel vinden.

    Systeem: Windows 10, 64 bit.
    Processor: Intel(R) Core(TM) i5-7400 CPU @ 3.00 GHz
    RAM geheugen: 16 GB
    Videokaart: MSI GTX 1080 ti.

    Hoop dat dit voldoende is. Ben nooit zo geweldig in het zoeken en dergelijke geweest, vergeet dat snel weer. Het zal de processor wel zijn. 8)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, die processor is niet al te best, beetje zonde om die naast je 1080Ti te houden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dacht ik al, zal mijn maat straks even appen en zien of ik een nieuwe kan fiksen. :thumbs:

    Overigens hoerenveel moeite moeten doen om dat fucking bureaublad pictogram en die installatie map te vinden. Niet gelukt beide. app map schijnt zwaar beveiligd te zijn en ik heb dan ook gene toegang en die WPN map of zoiets kan ik ook geen pictogram vinden en bovendien is dat maar 8 GB, terwijl ik gisteren 91 heb geïnstalleerd. Wat haat ik windows op dit soort momenten. ;-(
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Denk je dat dit op een regular Xbox One er een beetje oke uit gaat zien? En met een controller lol
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Verwacht ongeveer N64 graphics als de game uberhaupt nog uitkomt op de Xbox One.
     
    Zifnap, Alexknl, McSparkle en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En dan nog de laadtijden op een 5400 toeren schijfje. Het duurt zelfs al bijna 5 minuten van bureaublad tot vliegen met een M2 schijf.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Inderdaad. Met een Xbox One kun je waarschijnlijk eerst het avondeten klaarmaken, eten en vervolgens nog even gaan douchen voordat je eindelijk in de game zit.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2020
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hier ook alles op Medium staan met een 1080Ti, i7 6700 ernaast. Bij de start redelijk wat framedrops maar eenmaal alles ingeladen is het goed te doen. Game staat op een 850 EVO ssd.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mijn harde schijven zijn gelukkig het probleem niet. Heb twee razendsnelle namelijk, de veruit snelste is mijn C schijf, zo groot als een USB stick. Beide SSD. Ik moet gewoon echt serieus een nieuwe processor hebben, wat Jorrie al een beetje aangaf.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Xbox One: en daarbij komt ook nog het streamen van data. De One heeft een langzame HDD, dus omgevingsdetail zal laag zijn of je krijgt extreme popup.

    Deze game is wel een goede kandidaat voor de Series X.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb ergens een instelling gewijzigd dat ik de gesproken tekst van de airtraffic controller niet meer hoor. Ik hoor alleen 'mezelf' praten. Iemand enig idee?

    /edit: https://www.avsim.com/forums/topic/580406-anyone-else-having-atc-audio-issues/
    Ik ben niet de enige.

    /Edit: Fixed door hem op windows offline te zetten. (Wel ff engelse text-to-speech installeren)

    Lol, als je naar Rotterdam vliegt ligt er links wat in het weiland :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2020
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Turkish Airlines daar in het weiland? :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je weet dat je goud hebt als Mack positief is. Praat soms echt als een gelukkig kind.

    :+ 9/10 geeft die.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind het wel toffer om een ervaren simmer met flightsim setup (en alle assists uit) te zien vliegen op twitch/youtube, dan dat ik zelf met m’n controllertje speel alsof het de nieuwe GTA 6 is :lol:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Training sessie 1 afgerond... crash game. Dat begint goed. :+ Ik geloof die trainings sessie wel met mijn controller.
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Het verkeer uitzetten auto's e.d. schijnt enorm te helpen om de framerate te stabiliseren rondom steden zonder dat je andere pracht en praal hoeft uit te zetten.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Lijkt me geen spel voor mij. Maar puur uit interesse. Hebben ze nou heel de wereld in detail verwerkt in de game of alleen bepaalde gebieden? Zo ja, hoe hebben ze dat geflikt?
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Bing maps + een algoritme zorgt ervoor dat er gebouwen staan waar deze horen te staan, water is waar water hoort te zijn etc. Vanuit de lucht is dat redelijk accuraat, behalve voor enorm bekende landmarks. De vorm van gebouwen wordt benaderd op basis van Bing Maps met daar een gebouwen texture overheen. Als je dichtbij vliegt merk je dus dat de gebouwen niet accuraat zijn. Idem dito voor plaatsing van bomen in bossen etc. Het algoritme heeft hier en daar nog wel moeite met bergen en met water. Pieren of wegen die door water overschreden worden of hoogteverschillen met water die als rare bulten naar voren komen.

    Daarnaast zijn een aantal steden met de hand bijgewerkt. Dit zullen er over de jaren heen steeds meer worden.
     
    360man vindt dit leuk.
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    In de Tweakers review op YouTube wordt dit uitgelegd vanaf 1:45

     
    360man vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Deze game zorgt er serieus voor dat ik naar een game pc zit te kijken. Maar de tering. Met de specs die ze aanraden in de video ben je 3k verder. En dat in mijn geval voor 1 spel
     
    Alexknl en McSparkle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina