Ik wil ook Vikings loeren, maar lees dat alleen t eerste seizoen ijzersterk is. Rest niet. Klopt dit?
Niet doen, een van de weinige series die ik nooit heb afgekeken, niveau en verhaal worden steeds bedroevender. Maarja is slechts een mening. Vond Uthred wel baas. TLK > Vikings
Hey rollo hier heb je een lolly wil je je broer verraden? Oke Onee toch niet broederband is veel te sterk Hey rollo hier heb je een lolly wil je je broer verraden? Oke
ik ga m wss uberhaubt niet kijken dunno man ik kijk geen fok momenteel. Heb wel weer zuin in een dikke serie maar ja for some reason kijk k geen fok
Over Vikings season 5. De Floki in Ijsland verhaallijn is onbetwist de saaiste en kutste ooit in een serie. Waar de fuck slaat dit op?
Dat is dus blijkbaar echt hoe Ijsland (of welk land het ook was) ontdekt is, en I guess dat ze het daarom laten zien. Ik was na S5 ook afgehaakt. Vikings was behoorlijk slecht aan het worden
Tja leuk, had ook allemaal in een paar afleveringen gekund. Nu volg je een groep 2 seizoenen lang zonder dat er ook maar iets interessants gebeurd, niet om aan te gluren.