ANDERE HOPELIJK HEBBEN ZE WEER PATHE POPCORN MET AFBEELDINGEN VAN TENET EROP DAN VOUW IK M SAMEN EN STOP IK M TIJDENS DE FILM IN MN REET HYPE
36 epileptische aanvallen verder maar eindelijk Aquaman gecheckt. Owja ook 23818 chringes verder cuz christ standaard ene cliche na de ander vliegt je om je oren joh. Man man man. Wat een troep. En dat is jammer, cuz de lore, Aquaman zelf, Amber Heard die ook echt mn slang mag betasten, en met name de fightingscenes, cinematografie daarin af en toe en de visuals zijn echt fucking amazing. Met name die visuals joh, de tyfus. Wat een bombast en glorie. Alles uitgepakt. Als Bay dit had geregisseerd had ik t ook geloofd. 6
Was best een kutfilm, maar ik vond hem ook leuk. Met name door de hoofdrolspeler. Ik wil hem zijn. Maar dan zonder freaky eyes.
Eens, dan is t idd prima te doen. Beetje Mummy Returns stylo. Watershit is sws dope as fuck, mss maar weer s die oldtime classic Waterworld loeren.
Ik heb Waterworld paar maanden terug weer gezien. Voor zo'n oude film vind ik het allemaal echt wel goed eruit zien. Gisteren naar Vanilla Sky uit 2001 gekeken. Soms wat vaag, maar best een interessant verhaal.
Dus, Ben Affleck terug als Batman in the Flash. Michael Keaton terug als Batman ... in the Flash. Ik hoop dat ze Pattman ook weten te verwerken in het DC universum ... een FlashPoint film kan toch wel echt leuk uitpakken.. eerst maar eens duimen dat de vier uur durende Snyder Cut van de Justice League een beetje te happen is.