1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project CARS 3

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 3 jun 2020.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    En, ziet de gameplay er nu wel interessanter uit?
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Arcade of semi sim het is nog te vroeg om te oordelen.
    Ik wil er eerst wat meer van zien voordat ik deze game afschrijf.

    Zijn er formula classes in PC3?
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  3. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    niemand hier nog hyped over?!
    heb er wel weer zin aan,.. zal wel iets minder sim wezen dan eerst, maar het aanbod lijkt me best goed :rolleyes:
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zin in deze game opzich wel, hyped zeker niet.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Het is van Codemasters, dus ik verwacht dat ze een halve game verkopen en dan 5 seconden later de andere helft verkopen als DLC.

    De man achter Driveclub (Rusty) is erbij betrokken, dus dat maakt me hoopvol dat dit een geweldige game KAN zijn, maar goed, ik wacht rustig de reviews af, en als die lovend zijn, dan wacht ik een Complete Edition af, voor een leuk prijsje.

    Verwacht sowieso dat deze cross-gen zal gaan, dus zoals gezegd, ik wacht het lekker allemaal af, kijk de kat uit de boom, etc.
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zit wat gameplay streams te bekijken, dit is gewoon full arcade. Zag dat al aankomen toen ze in hun aankondiging zijden dat racen zonder regen, strategie en pitstops is wat iedere simracer wilt.

    Edit, aah er zit wel regen in. AI is echter wel 5 seconde per lap trager op aller hoogste moeilijkheid.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905


    Het lijkt gewoon een beetje op een minder gepolijste versie van Forza Motorsport?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Eerder GRID
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Weet niet of het aan de stream ligt, maar dit oogt voor mij als Forza 3 op de 360.. :lol:
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Best raar dat het grafisch tegenvalt wanneer ze 6 maanden geleden ofzo nog ontzettend aan het opscheppen waren over de graphics.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ian Bell, baas bij de ontwikkelaar, schepte ook op dat dit de meest realistische en beste simulator zou zijn. Zijn Twitter account is sinds dien verwijderd. Na 8 jaar aan liegen is het hopelijk eindelijk eens klaar.
     
    Zumpelvelder, Yellow 13 en B Tender vinden dit leuk.
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gelukkig geeft Jimmy B hier wel een aardige samenvatting, rond 15m, en geen pr-praatje.
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Het begn van het filmpje deed me vooral denken aan een slechte versie van Forza Horizon.

    Jammer voor de console gamers dit. Het leek even goed te komen ten tijde van Dirt, Project Cars 2 en Assetto Corsa, maar alles gaat weer achteruit...
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zo te horen klinken de auto's met een auto gearbox of flippers alsof ze een handmatige koppeling hebben....

    Ik bedoel, hoezo zit er een delay in de shift van een GTR alsof de koppeling wordt ingetrapt? Dat ding schakelt als een malle reallife.

    De enige game die dit 100% nailed is Assetto Corsa, hoe moeilijk kan het zijn?
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Lijkt mij toch dat de groep console gamers die op een Forza/GT/Grid achtige game zit te wachten groter is als mensen die op een meer pure sim zitten te wachten. Als de game uiteindelijk goed is denk ik dat hij meer zou kunnen verkopen dan PC2 puur omdat hij een grotere groep aanspreekt.

    Moet zeggen dat het qua marketing vrij slecht gaat met deze game. Speel graag racegames en volg game nieuws ook wel redelijk maar had tot vorige week hier werd gepost geen idee dat dit spel deze week al uitkomt
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Die Nissan waar hij mee rijdt is gewoon een handbak?

    Maar die gamers kunnen al aan hun trekken komen met Forza/GT/GRID. De F1 games mogen daar ook wel bij.

    Als je echt een goede sim uitbrengt voor consoles kun je ook cashen, want dan ben je de enige. Nu stap je in een al verzadigde markt.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik zit persoonlijk niet te wachten op een sim, maar er zal vast een markt voor zijn. Of die markt groot is, geen idee, en dat zal ook met uitvoering en marketing te maken hebben natuurlijk.

    Maar ik zit zeker WEL te wachten op games als Driveclub en Project Gotham Racing, en daar zijn er helaas te weinig van. Games die tussen sim & arcade invallen, die zich puur of het racen richten en dat gevoel van racen ook goed over weten te brengen, en dan bedoel ik de snelheid, de intensiteit en de uitdaging.

    Ik zit niet te wachten op games als Need for Speed waar je alleen het gas ingedrukt hoeft te houden en volop door de bochten kunt driften en van de rails kunt stuiteren, maar games als GT Sport en Forza zijn weer veels te steriel, en games als de eerdere Project Cars games en waarschijnlijk Assetto Corse waren weer grotendeels onspeelbaar met controllers en veels te track-focussed.

    Allemaal leuk dat het 'realistisch' is qua gevoel en specs, dat zal allemaal wel, maar op saaie bestaande circuits rijden vind ik ook weer weinig aan.

    Vandaar ook dat ik Driveclub zo hoog heb staan, want zonder twijfel de beste track-design in een racing game (allemaal originele tracks, super leuk om op te rijden, zelfs na honderden rondjes, en schitterend gedetailleerd, maar qua gameplay ook gewoon lekker uitdagend. De ideale time-attack racer, zoals dat voorheen bijvoorbeeld een F-Zero GX was.

    Wat betreft Project Cars 3: Geen idee wat ik er van moet denken. Heeft al een paar 9's binnen, maar zag ook een 6 voorbij komen met de kritiek dat het nog wat zaken van eerdere games had meegenomen zoals strafpunten als je even van de weg af schiet ofzo, wat ze net iets te streng vonden.

    Waar we het wel over eens kunnen zijn is dat de marketing rond deze game gewoon slecht is.
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Die discussie hebben we al vaker gehad, maar jouw beeld van wat sim en arcade is, en waar de uitdaging moet liggen in racegames is een beetje 'off the mark' vergeleken met het gros van de racegamers.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    PGR, Driveclub, Rallisport Challenge en de eerste Grid vallen volgens de meeste racing game fans gewoon tussen straight-up arcade racers en serieuzere games zoals Forza, GT en Project Cars 2 in. En daarmee zeg ik niet dat die laatste groep serieuze sims zijn.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Forza, GT en Project CARS 2 vallen voor mij ook onder arcade :D
     

Deel Deze Pagina